Gå til innhold

Pedal trykk


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har kommet over dillemaet "tung clutch" på dei litt eldre/enklare traktorene, fks valmet har ikke mye og skryte av på 705/805. er det noen som har erfaring med og montere hjelpe clutch? eler bygge om til trima clutch, hvor mange kg er akseptabelt pedaltrykk?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Him_self_1
Hei. jeg har kommet over dillemaet \&quot\;tung clutch\&quot\; på dei litt eldre/enklare traktorene, fks valmet har ikke mye og skryte av på 705/805. er det noen som har erfaring med og montere hjelpe clutch? eler bygge om til trima clutch, hvor mange kg er akseptabelt pedaltrykk?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinkjær maskinforretning, har eit enkelt å rimelig ombyggingssett til dei fleste traktorane av litt eldre utgave, har skjølve hatt både ein 505 å ein 605, der eg vil seie at clutch-pedalane egentlig var ganske lette, mens ein kjenning med ein 705 hadde ein pedal som var minst dobbelt så tung, han fekk eit sett til ca 2000kr den gongen, ca 10år sidan å stappa inni, det var ein gasssylinder å nokon andre overføringer som gjorde pedalen til ein heilt anna, det var iallefall som natt å dag på den traktoren.. ellers går det greit an å sette inni trimaclutch, har vore borti ein 755 med det ettermontert, trudde merkeforhandleren din, kan svare på desse sp.måla.. Lykke til!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...