Guest Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Jeg prøver å regne litt på den faktiske kostnaden pr. time på traktoren. Regner med 10 år og 5000 timer. verditap/rentekostnad, service og vedlikehold, dekkslitasje, forsikring og diesel. Har jeg glemt noe? Noen som har regnet på dette selv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest navara_1 Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Jeg prøver å regne litt på den faktiske kostnaden pr. time på traktoren. Regner med 10 år og 5000 timer. verditap/rentekostnad, service og vedlikehold, dekkslitasje, forsikring og diesel. Har jeg glemt noe? Noen som har regnet på dette selv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Årsavgift, ett beskjedent beløp men dog så sikkert. På eldre traktorer er den største usikkerhetsfaktoren reperasjoner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest je_1 Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Kva traktor er det snakk om, og kva kostar den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest navara_1 Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Er en John Deere 6430AP 50km. Betalte 740.000,- Regner med et verditap på 350.000 på 10 år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.