Gå til innhold

Ny Fendt 800?


Mr.T_1

Anbefalte innlegg

Det kan vera ein mindre fendt 900 vario:

 

Fendt 922 Vario

Fendt 924 Vario

Fendt 927 Vario

Fendt 930 Vario

Fendt 933 Vario

Fendt 936 Vario

 

Eg såg bilde, men eg syns at kvaliteten var dårleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest valtra_1

Blir nye 800 serien den første fendt med sisu motor?

Har og sett bildet, og er vel den fineste fendten som er laget til nå, finere panser en på 900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest valtra_1

Noen som veit noe mer når nye FENDT 800 kommer?

Har vært og prøvd en ny 930 i dag, og kan vel ikke samenlignes med noen annen traktor, er i en klasse for seg. Så når 800 kommer med nye hytta blir det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kingofsnow_1
Fant to bilder i dag. Er kanskje di samme som det har vært link til her før. Så supergrom ut. Noen som vil kjøpe min 2008 820?? Bestiller meg ny 820 da denne kommer hvertfall!!!:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjarne2_1
Blir en spennende traktor den nye 800 serien ja, regner med at 700 serien også får den nye hytta etterhvert. Kan ikke tenke meg at de bytter bort Deutzmotorene, til det har de for god erfaring med dem både når det gjelder forbruk, holdbarhet og generell kvalitet. De valgte å sette inn Sisumotor i den lille 200 serien da Deutz har kuttet produksjonen av de minste motorene som går i relativt små volum. Videre har det stor betydning for det tyske hjemmemarkedet at Fendtene går med Deutzmotor da disse motorene er svært anerkjent i markedet. Personlig synes jeg at Fendt har holdt på den gamle hytta for lenge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper nok lite at Deutz-motorene er anerkjente:-) Bissniss er bissniss, og det vil neppe være lurt av agco å kjøpe inn motorer eksternt, når de kan lage dem i sine egne fabrikker. Det sier seg i grunnen selv!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Til deres informasjon så lager Deutz små motorer enda,hvertfall 3 syl..står bla i volvo kompaktlastere,Kramer allrad osv..men sisu er nå minst en like god motor det,er ikke alltid at tyskerene er best..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...