Gå til innhold

mf 165


Gjest

Anbefalte innlegg

hei jeg har skifta nye o-ring på stigerøret på mf 165. den gammle o-ringen var halv når jeg skrude på igjen vendekrana og prøvde da ville ikke hydralikken virke hva kan jeg gjøre med det ???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest massey135@hotmail.com_1
hei jeg har skifta nye o-ring på stigerøret på mf 165. den gammle o-ringen var halv når jeg skrude på igjen vendekrana og prøvde da ville ikke hydralikken virke hva kan jeg gjøre med det ???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må du skrive så vi skjønner hva du mener, er ikke norsk det der. hvor er det det kommer olje fra på traktoren og hva har du gjot fra før med den. og har du kompetanse til å gjøre slikt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JD4EVER_1

mf gutten:

Slutt å kall deg \&quot\;mf - gutten\&quot\;. MF er noe drit, og kallenavnet ditt er for guttunger.

Også må du lære deg å skrive. Du er et dårlig eksemlpar på dette forumet her. 2.klassinger skriver bedre enn dceg. Ikke skriv noe mer her før du har lært deg å skrive. Blir litt hissig hvis du skriver noe mere her. Slutt med det! Slutt å surr med detta mf 165 greine. er bortkasta tid. Kjøp deg Fendt 930 og start litt seriøst. Neimen seriøst blir litt provosert på sånne som deg altså. Uffamei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest massey135@hotmail.com_1
hei vi spørte en mekaniker i dag han sa at røret har kommi tur pumpa da man tat av krana kan røret komme tur pumpa da må man sette det i pumpa igjen da virker hydralikken skal fikse det til uka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MF6170_1

mf gutten, bra at du kanskje får fikset traktoren din. Ikke ta deg nær av de dårlige komentarene du har fått i denne tråden. Det er de som har de største problemene her, ikke har de \&quot\;baller\&quot\; til å legge ved sin egen e-post adresse heller.

 

MVH HJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mf gutten er 16 år, kasje litt tidelig med 930 da hehe. men trur kansje du skal \&quot\;lese\&quot\; over tekste din før du trykker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

h.p

Deg skrives uten c og hva er eksemlpar. Må si jeg blir mer provosert av og lese det du skriver eller hva mf gutten skriver. Vill nokk si du har mindre her og gjøre en han. Kan dessverre ikke hjelpe deg med dette da mf ikke er min sterke side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tracker_1
mf gutten: bra at du endelig har fått et svar på hva det kan være som feiler traktoren. Useriøse innlegg er det bare å prøve å se forbi!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...