Guest Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 Jeg har et problem med min MF 165 fra 70-tallet. Diff. sperra er rusta fast, dvs. akslingen som går i fra pedalen og inn i diff.huset. Jeg har overhalt pedalen og fått den grei, men akslingen sitter som støpt. Har prøvd med jevnlig påføring av rustløser, brekkjern, meisel, spett - kort sagt det som først faller en inn når det skal brytes litt. Noen som har tips til hvordan dette kan løses? Er det monn i å komme til akslingen fra andre siden, dvs. innsiden av differensialen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 Jeg har et problem med min MF 165 fra 70-tallet. Diff. sperra er rusta fast, dvs. akslingen som går i fra pedalen og inn i diff.huset. Jeg har overhalt pedalen og fått den grei, men akslingen sitter som støpt. Har prøvd med jevnlig påføring av rustløser, brekkjern, meisel, spett - kort sagt det som først faller en inn når det skal brytes litt. Noen som har tips til hvordan dette kan løses? Er det monn i å komme til akslingen fra andre siden, dvs. innsiden av differensialen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 kanskje du kan varme opp godset rundt aksingen med en skjærebrenner og trå til på pedalen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.