Jump to content

Fastrusta sperre MF 165


Guest

Recommended Posts

Jeg har et problem med min MF 165 fra 70-tallet. Diff. sperra er rusta fast, dvs. akslingen som går i fra pedalen og inn i diff.huset. Jeg har overhalt pedalen og fått den grei, men akslingen sitter som støpt. Har prøvd med jevnlig påføring av rustløser, brekkjern, meisel, spett - kort sagt det som først faller en inn når det skal brytes litt.

 

Noen som har tips til hvordan dette kan løses? Er det monn i å komme til akslingen fra andre siden, dvs. innsiden av differensialen?

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonym

Jeg har et problem med min MF 165 fra 70-tallet. Diff. sperra er rusta fast, dvs. akslingen som går i fra pedalen og inn i diff.huset. Jeg har overhalt pedalen og fått den grei, men akslingen sitter som støpt. Har prøvd med jevnlig påføring av rustløser, brekkjern, meisel, spett - kort sagt det som først faller en inn når det skal brytes litt.

 

Noen som har tips til hvordan dette kan løses? Er det monn i å komme til akslingen fra andre siden, dvs. innsiden av differensialen?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...