Gjest Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg har et problem med min MF 165 fra 70-tallet. Diff. sperra er rusta fast, dvs. akslingen som går i fra pedalen og inn i diff.huset. Jeg har overhalt pedalen og fått den grei, men akslingen sitter som støpt. Har prøvd med jevnlig påføring av rustløser, brekkjern, meisel, spett - kort sagt det som først faller en inn når det skal brytes litt. Noen som har tips til hvordan dette kan løses? Er det monn i å komme til akslingen fra andre siden, dvs. innsiden av differensialen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg har et problem med min MF 165 fra 70-tallet. Diff. sperra er rusta fast, dvs. akslingen som går i fra pedalen og inn i diff.huset. Jeg har overhalt pedalen og fått den grei, men akslingen sitter som støpt. Har prøvd med jevnlig påføring av rustløser, brekkjern, meisel, spett - kort sagt det som først faller en inn når det skal brytes litt. Noen som har tips til hvordan dette kan løses? Er det monn i å komme til akslingen fra andre siden, dvs. innsiden av differensialen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 kanskje du kan varme opp godset rundt aksingen med en skjærebrenner og trå til på pedalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar