Guest Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 hei jeg har mf 165 det begyntne å rene mye olje rundt vendekrana det har rønni der litt før jeg skrude av vendekrana. o-ringen på røret var halv. gjør det noe. jeg sette den på at da ville ikke hydralikken virke. har bestilt nye o-ring vil hydralikken virke da ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest massey135@hotmail.com_1 Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 hei jeg har mf 165 det begyntne å rene mye olje rundt vendekrana det har rønni der litt før jeg skrude av vendekrana. o-ringen på røret var halv. gjør det noe. jeg sette den på at da ville ikke hydralikken virke. har bestilt nye o-ring vil hydralikken virke da ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Him_self_1 Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 KOP selvfølgelig tetter IKKE en halv o-ring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest massey135@hotmail.com_1 Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 må o-ringer værer hele for at hydralikken skal virker ????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 Virket hydraulikken før du skrudde av vendekrana? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest massey135@hotmail.com_1 Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 ja o-ringen var halv har bestil nue vil det hjelpe ????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Him_self_1 Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 jaa det hjelper!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.