Guest Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 HJELP! har en case maxxum som har gått ble overhalt topppakning på 3300 timer uten å plane toppen, å den var defekt igjen etter 4900 timer, da planet de den å den holdt ikke mer enn 50 timer før den lakk vann igjen.å nå viser det seg at vaqnnet har gnagd spor i motorblokka.er det noen som vet hva man kan gjøre med det? må jeg bytte blokk? eller renske motoren å plane toppen på blokka? hele jobben er utført på akershus traktor as, men de vet ikke hva de skal gjøre.så hadde noen av dere vært borti lignende tilfelle så håper jeg på svar. på forhånd takk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxxum_1 Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 HJELP! har en case maxxum som har gått ble overhalt topppakning på 3300 timer uten å plane toppen, å den var defekt igjen etter 4900 timer, da planet de den å den holdt ikke mer enn 50 timer før den lakk vann igjen.å nå viser det seg at vaqnnet har gnagd spor i motorblokka.er det noen som vet hva man kan gjøre med det? må jeg bytte blokk? eller renske motoren å plane toppen på blokka? hele jobben er utført på akershus traktor as, men de vet ikke hva de skal gjøre.så hadde noen av dere vært borti lignende tilfelle så håper jeg på svar. på forhånd takk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Him_self_1 Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 jeg har et godt forslag. ring en lena maskin avdeling og spør de, de har peiling på dette. de utfører event jobb osv også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 Cummins spesialistene American Diesels i Tønsberg kan sikkert hjelpe deg. Tlf 33 31 88 88. Ellers finnes det byttemotorblokker her: http://www.youtube.com/watch?v=4g7_bHlQhd8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxxum_1 Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 hei MF. takk får svar.har lena maskin i drammen, men når de sluttet å forhandle case å akershus traktor overtok så byttet alle på den avdelingen jobb til akershus traktor. takk volmax. skal ringe dit til mandag hvis ikke de på akershus får til noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Him_self_1 Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 foreslår at du ringer lena maskin dokka/Rudshøgda/røhn disse har folk med erfaring innen maxxum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.