Gå til innhold

motorblokk maxxum


Gjest

Anbefalte innlegg

HJELP! har en case maxxum som har gått ble overhalt topppakning på 3300 timer uten å plane toppen, å den var defekt igjen etter 4900 timer, da planet de den å den holdt ikke mer enn 50 timer før den lakk vann igjen.å nå viser det seg at vaqnnet har gnagd spor i motorblokka.er det noen som vet hva man kan gjøre med det? må jeg bytte blokk? eller renske motoren å plane toppen på blokka? hele jobben er utført på akershus traktor as, men de vet ikke hva de skal gjøre.så hadde noen av dere vært borti lignende tilfelle så håper jeg på svar. på forhånd takk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maxxum_1
HJELP! har en case maxxum som har gått ble overhalt topppakning på 3300 timer uten å plane toppen, å den var defekt igjen etter 4900 timer, da planet de den å den holdt ikke mer enn 50 timer før den lakk vann igjen.å nå viser det seg at vaqnnet har gnagd spor i motorblokka.er det noen som vet hva man kan gjøre med det? må jeg bytte blokk? eller renske motoren å plane toppen på blokka? hele jobben er utført på akershus traktor as, men de vet ikke hva de skal gjøre.så hadde noen av dere vært borti lignende tilfelle så håper jeg på svar. på forhånd takk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Him_self_1
jeg har et godt forslag. ring en lena maskin avdeling og spør de, de har peiling på dette. de utfører event jobb osv også
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maxxum_1

hei MF. takk får svar.har lena maskin i drammen, men når de sluttet å forhandle case å akershus traktor overtok så byttet alle på den avdelingen jobb til akershus traktor.

takk volmax. skal ringe dit til mandag hvis ikke de på akershus får til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...