Gå til innhold

Erfaringer valtra a serie??


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest patrol_1

noen som har gode eller dårlige erfaringer med valtra a serie..

tenker på å kjøpe en 06/07 eller nyere modell...a 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henke_1
Ja, jeg er så glad i å kjøre traktor i slak sving, mens det rister som faen fordi rillene på framhjula banker borti et eller annet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraValmet_1
A-serien er vel noe av det mest gjennomprøvde av traktorer som er på markedet. Dette er jo ikke bare positivt med tanke på nyvinning, men du får ihvertfall en traktor garantert uten barnesykdommer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraValmet_1
En ting å nevne når du leter etter A-serie så ville jeg sett etter en An, med el.innkobling av 4WD. Sjekk oså vanlige ting som clutch( begge to) og girkasse. A95 er en ganske sprek traktor, så ved misbruk så tåler ikke traktoren ALT, bare nesten....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest patrol_1

ok takk. hvilket år kom An eller er det bare ekstra utstyr???

 

ser at det er endel diskusjon rundt garantien. men kjøper man gjennom forhandler så kan den videreføres?

 

er det noen som vet hva prisene er på nye a83 ht og a93 ht??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strander_1
Jeg fikk min A75 i august 2005 (med den nye runde fronten). An var bare innført så Valtra-folket skulle klare å skille traktorene i en overgangsfase der de solgte både gamle og nye en kort periode. Var meget fornøyd med den traktoren, men har nå byttet til N92. Har tro på A-serie Hitech (A83 og A93) som et alternativ til de tradisjonelle Classic. A for Arbeidshest.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest patrol_1
ja ser ut til å være en bra traktor.. i dn nye utgaven så står det at støynivået er forbedret, men hvordan er støyen i hytta i modellene fra 05-06????
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strander_1
Føler vel at støynivået er ok. Tror nok kanskje at A75/A72 støyer en del mer enn sine større brødre i A-serien siden den bare er 3-sylindret. Får en litt hardere gange enn de med 4, men absolutt ikke plagsomt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...