Gå til innhold

mf 135


Gjest

Anbefalte innlegg

Har ein mf135 som har feil på hydraulikken. Laster du noe i skuffa (3-pkt) så siger den ned, løfter litt når turtalet er høgt. Er det hydr.pumpa som er moden for ein overhaling eller er det løftesylinderen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ein mf135 som har feil på hydraulikken. Laster du noe i skuffa (3-pkt) så siger den ned, løfter litt når turtalet er høgt. Er det hydr.pumpa som er moden for ein overhaling eller er det løftesylinderen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på mf135 så lurer jeg på hvordan vektfordelingen på traktoren er. Altså, hvor mange kg ballast trenger jeg i front for hver xkg last i trepunktet? Da jeg skal bruke den til å dra ei gammel såmaskin med neste våronn vil jeg helst unngå at forhjulene spretter eller kutter seg ned.

 

PE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er nok ingen av de delene du nevner. Det er nok hydraulikkfiltret som sitter inne i bakstussen ved hydraulikkpumpa. Du når inn dit ved å ta av dekslet som kraftutaksspaken sitter på.. Lyke til:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1

Dere må huske på at en MF 135 minst like gammel enn de aller fleste brukere av dette forumet.

En 135 startet lett da den var ny, og det gjør den fremdeles hvis den er i orden. Er den slitt med dårlig kompresjon, dårlige dyser og svak starter, ja da er den tungstartet. Derfor er dette egentlig tull å diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Him_self_1
jeg mener følgende: vi har en seriøs debatt der vi diskuterer landbruk etc i dette tillfelde en eldre mf, hvorfor må det da komme noen fjortisser og ødelegge alt? har di ikke bedre komentar så burde de la være
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det så mye som ble ødelakt nå da?

alle må jo få si det de mener,noen liker massey.og noen liker det ikke. dette er smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1
Forsvinner det innlegg her? Jeg la det forrige innlegget mitt som svar i diskusjon om kaldstart på MF 135. Men nå er de før meg borte. Eller har jeg postet i feil tråd?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...