Gå til innhold

New Holland TL


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med New Holland TL 90 eller TL 100? Ca 2001-2004 modeller.

Både positive og negative erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med New Holland TL 90 eller TL 100? Ca 2001-2004 modeller.

Både positive og negative erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav..._1
Kjøpte ny TL 100 sommeren 2007. Hatt till med noen ventiler som gjer at vendegir og hurtiggir var veldig harde og \&quot\;rykka\&quot\; til. Men nå har dei bytta ventilane (new holland gått tilbake til originale) og problemet er borte. ellers veldig fin traktor og køyre og jobbe med.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte ny TLA 100. I fjor vår. Den var det veldig mye gærnt med, veldig mye småteri hele tida, plutselig kutta lysa ut, men etter ei lita tid så virka det igjen. Samme proble med ventiler. Knappe clutchen som de kom med var veldig fin når den kom med det. Traktorn er grei den, men vi blei så lei av alt det som skjedde at vi leverte den til bake og kjøpte en Ts110 i stedet. Den har mye bedre giring blant annet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...
Gjest polaris64

Hei  har fått tikkelyd i dieselpumpe på min new holland tl 100 a. Tikking øker med turtallet på motoren. Lurer på om noen som har vært borti dette før. Hva kan dette være? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...