Guest hjb_1 Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Er Ford 4610 86-modell eit bra bruktkjøp for ein småbrukar? Dei 4-sylindra fordane frå denne perioden er kjent for motorproblem. Er det tilsvarande problem på dei 3-sylindra? Det er rattgir på 4610. Fungerar det bra? Andre ting som må vurderast? 4000 timar, lasteapparat og ganske velholdt: Kor mykje bør ein betale? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Er Ford 4610 86-modell eit bra bruktkjøp for ein småbrukar? Dei 4-sylindra fordane frå denne perioden er kjent for motorproblem. Er det tilsvarande problem på dei 3-sylindra? Det er rattgir på 4610. Fungerar det bra? Andre ting som må vurderast? 4000 timar, lasteapparat og ganske velholdt: Kor mykje bør ein betale? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 for 4610, har også problemer med rust i motor blokken. menn er motoren byttet så er det vell bare og kjøpe. disse traktorene skal vist nok være ganske greie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Rattgiret på de traktorene kalles \"\;ønskekvist\"\;. Hvorfor får du finne ut selv \;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hjb_1 Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Når det blir bytta motor i ein gamal Ford, blir det da sett inn ein motor lik den originale, eller ein motor av annan type? Kva er isåfall forskjellen? Er det same type girkasse i alle 4610? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest smaabrukar_1 Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 4610 er en god gammal slitar. Dersom det er ein 86 modell det er snakk om, trur eg dei har vanleg H-giring på rattet. Dei eldre utgåvene har eit system med 2 frikretsar og mykje meir \"\;røring\"\; for å finne den giren du vil ha. Motorane på desse har som nevnt over her hatt eit problem med rust i kjølekanalane, men dersom frostvæska er bytta regelmessig bør ikkje dette vere noko problem. Er du heldig er motoren bytta i seinare tid :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Svenis_1 Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Vi hadde en 4610 82-modell som fikk ny motor - ikke på grunn av tæring i blokka, men på grunn av ventilhavari. Den nye blokka var forsterket med mer stål i sidene. Det kunne man se som et slags rutenett i blokka. Dessuten hadde den New Holland merke i godset på venstre side. Traktoren hadde rattgir med en spak ut til hver side under rattet. H L og R var på venstre side og man fikk da et slags vendegir som man betjente med venstrehånda. Kjedelig når man kjørte i første høy for da fikk man plutselig første lav på reversen, men slik er det med alle traktorer som har H L og R på minste spaken. Systemet krevde ikke lang tilvenning og var helt greitt å bruke. Vi hadde aldri noe tull med giret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.