Gå til innhold

Ford 4610


Gjest

Anbefalte innlegg

Er Ford 4610 86-modell eit bra bruktkjøp for ein småbrukar?

Dei 4-sylindra fordane frå denne perioden er kjent for motorproblem. Er det tilsvarande problem på dei 3-sylindra?

Det er rattgir på 4610. Fungerar det bra?

Andre ting som må vurderast?

4000 timar, lasteapparat og ganske velholdt: Kor mykje bør ein betale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjb_1

Er Ford 4610 86-modell eit bra bruktkjøp for ein småbrukar?

Dei 4-sylindra fordane frå denne perioden er kjent for motorproblem. Er det tilsvarande problem på dei 3-sylindra?

Det er rattgir på 4610. Fungerar det bra?

Andre ting som må vurderast?

4000 timar, lasteapparat og ganske velholdt: Kor mykje bør ein betale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

for 4610, har også problemer med rust i motor blokken.

menn er motoren byttet så er det vell bare og kjøpe.

disse traktorene skal vist nok være ganske greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjb_1

Når det blir bytta motor i ein gamal Ford, blir det da sett inn ein motor lik den originale, eller ein motor av annan type? Kva er isåfall forskjellen?

 

Er det same type girkasse i alle 4610?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smaabrukar_1

4610 er en god gammal slitar.

Dersom det er ein 86 modell det er snakk om, trur eg dei har vanleg H-giring på rattet. Dei eldre utgåvene har eit system med 2 frikretsar og mykje meir \&quot\;røring\&quot\; for å finne den giren du vil ha.

 

Motorane på desse har som nevnt over her hatt eit problem med rust i kjølekanalane, men dersom frostvæska er bytta regelmessig bør ikkje dette vere noko problem. Er du heldig er motoren bytta i seinare tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svenis_1
Vi hadde en 4610 82-modell som fikk ny motor - ikke på grunn av tæring i blokka, men på grunn av ventilhavari. Den nye blokka var forsterket med mer stål i sidene. Det kunne man se som et slags rutenett i blokka. Dessuten hadde den New Holland merke i godset på venstre side. Traktoren hadde rattgir med en spak ut til hver side under rattet. H L og R var på venstre side og man fikk da et slags vendegir som man betjente med venstrehånda. Kjedelig når man kjørte i første høy for da fikk man plutselig første lav på reversen, men slik er det med alle traktorer som har H L og R på minste spaken. Systemet krevde ikke lang tilvenning og var helt greitt å bruke. Vi hadde aldri noe tull med giret.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...