Guest Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 skal kjøpe meg traktor,og prisen bli ikke over 50,000kr. hvilken traktor bør jeg velge?en som jeg slipper og skru så mye på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 skal kjøpe meg traktor,og prisen bli ikke over 50,000kr. hvilken traktor bør jeg velge?en som jeg slipper og skru så mye på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 En John Deere, de går og går, eller en Valmet, Deutz, Fiat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 kjøp dæ en tråtraktor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest valmet365_1 Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 Vil meine du kan kjøpe det meste egentlig, bare hold deg vekke fra mf (masse faenskap) pga Rust å anna småtull med eldre mf-er i den prisklassen, valmet, john deere, fiat, ford eller deutz har nok mange betre alternativ til den prisen :) men uansett kva du kjøper, Lykke til med handelen!:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest je_1 Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 Heisan mf! Kva skal du bruke tratoren til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mf_power_1 Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 blir nok brøyting, og litt gårdsjobb, som å kjøre rundball, og karnsje litt gjødsel kjøring. har vurdert volvo 500,650.men hvet ikke sikkert hvilken traktor det blir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 Hvis du, i lett gårdsarbeid, prøvekjører en Volvo 500 og så en Volvo 650 like etterpå så tror jeg du bestemmer deg fort....... En 500 er ganske lettkjørt selv med nådagens standard, mens en 650 var en tungkjørt gris når den var ny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 kjøp deg en valmet 405 yperlig i skogen og til litt lettere gårds arbeid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.