Guest Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Eg har ein john deere 4440 sg2, 80 mod, 2600 timer. er det noen som vil kjøpe noe sånt i norge ? lurer på å legge den ut for salg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Eg har ein john deere 4440 sg2, 80 mod, 2600 timer. er det noen som vil kjøpe noe sånt i norge ? lurer på å legge den ut for salg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AS_1 Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Til KO. Er det en 2hjuls-trekker, og har den powershift eller quadrange kasse? Kan vere interessert i den til en grei pris viss den har quadrange og 2wd.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Problemet er vel at den er mest aktuell for en graverentreprenør el.l. men går SAKTE, SAKTE etter vegen.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Ja kan absolutt være interisert i den. Hva er prisantydningen? Kom ikke sg2 i 81/82???? Hva er bagrunnen til så alvt timeantall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest je_1 Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 SG2 kom vel allerede på 30serien! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Den har vert oppvisnings / test traktor for Kverneland Group, kjøpte den nettop, 4 wd, ganske fin.. nylakert, alt virker. tenkte eg skulle legge den ut på finn.no så snart eg er ferdig med å pusse den opp, skal på felleskjøpet snart å få pris på den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Vente i spenning på at denne traktoren kommer på finn.no. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stomperud_1 Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 hei...Dette blir et lite sidesprang\; Hadde ikke kverneland en deutz dx 230 som oppvisningstraktor også? Er det noen som vet hvor denne ble av? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Kverneland har fremdeles en stor eldre deutz,vett ikkje betegnelsen på den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 5, 2008 Share Posted September 5, 2008 den kommer på finn.no i neste veke vil eg tru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.