Guest Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 noen som har noe erfaringer med fiat 312? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 noen som har noe erfaringer med fiat 312? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Er det en bil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Him_self_1 Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 jeg hadde en sånn fiat picup en gang, bare en ting å si: ikke kjøp sånn! disse er vonde og kjøre og ruster opp med en gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 http://www.konedata.net/Traktorit/fiat211R.htm Sjå på denne linken, det er nok denne han meiner. Du kan vurdere nyare utgåver med 4 hjulstrekk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mf_power_1 Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 det er traktor jeg mener ja.og ikke med 4wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mathias_1 Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Har selv en Fiat 411R, det er riktig nok en litt større traktor, men mekanikken bygger på mye av det samme. De eldre Fiatene er kjempe solide traktorer som tikker og går i all evighet. Jeg har aldri hatt noen form for store problemer med min Fiat. Jeg har hatt min nå i 5 år og den har gått i det meste av forskjellige typer arbeidsoppgaver, uten problemer. Så jeg annbefaler helt klart de eldre Fiatene, jeg har selv bare gode erfaringer med min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.