Gå til innhold

mf


Gjest

Anbefalte innlegg

hei hvordan lakk er best å bruke av orginal mf lakk og den på okonomi deler. til mf 165 hva er best å bruke av 1 liters bokser og 5 lites bokser og spraye lakk ???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest massey135@hotmail.com_1
hei hvordan lakk er best å bruke av orginal mf lakk og den på okonomi deler. til mf 165 hva er best å bruke av 1 liters bokser og 5 lites bokser og spraye lakk ???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oddski_1
Mener at både orginallakken og den hos økonomideler er lagd i Danmark(Esbjerg) skal ikke si det for sikkert. Blir resultatet bra med pensel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
jeg har lakkert 1 traktor. og holder nå på med min 2,traktor. og jeg bruker pensel. og synes det blir bra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom eit lakkeringsverkstad du,og kjøp skjikkeleg 2komponent lakk m herder,og avslutt med klarlakk. Da blir den aldri matt i lakken meir.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Him_self_1
kjøp rau odel du gutt, denne malingen kostar 598 for eit 10l spann, traktoran blir blank, rau og fin, du kan eventuelt tillsetta 1 liter owatrol på spannan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Hva med å bruke Mammerite maling? Jeg må også male min 1968 BM Buster snart, og det er noe rust her og der, og den skal ifølge oppskriften beskytte rust og er samtidig lakk...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...