Gå til innhold

Fendt 900 vario


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.kunne tenkt meg å høre om noen hadde erfaring med fendt 900 vario?(tenker på den gammle 900vario)Er det høyt støynivå i hytta på di?noen som har noen tall å komme med på dieselforbruk i forskelldig kjøring?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.kunne tenkt meg å høre om noen hadde erfaring med fendt 900 vario?(tenker på den gammle 900vario)Er det høyt støynivå i hytta på di?noen som har noen tall å komme med på dieselforbruk i forskelldig kjøring?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein_1

Jeg har kjørt en del 05 Fend 930 Vario, som vi hadde i firmaet jeg var medeier i tidligere.

 

Støynivået var lavt og en utrulig god traktor og bruke til transport og dieselforbruket har jeg ikke noe tall på, men det var betydelig lavere enn Case 285 og Jd 8520 som vi hadde på prøve før vi bestemte oss for Fendt, vi prøvde dom på en 24t krokhenger med 22t dumperflak og en vackumvogn på 21m3 og det jeg husker var at den brukte litt mer på møkkvogna når den dro med nedfeller og røring, imens vi tømte vogna.

 

Men Lars, åssen fendt 900 har du tenkt deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Det er ein her på jæren som også har ein fendt 930 og eg trur ikkje det er noko problemer med dei traktorane, kan hende at den ikkje akkurat blir belasta nok.

 

Svein: du skreiv i eit innlegg at du har ei Samson Tgx vogn. Eg trur ikkje at du har sånn møkkavogn, den krever sving-skive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...