Gå til innhold

6550


Gjest

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg eg Valmet Valtra 6550. 99 mod. gått 3900 timer. Er det noe spesielt problem eller er det noe jeg må sjekke nøye på denne traktoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har tenkt å kjøpe meg eg Valmet Valtra 6550. 99 mod. gått 3900 timer. Er det noe spesielt problem eller er det noe jeg må sjekke nøye på denne traktoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valmet365_1
på hi.tech1 modellene som blei produsert fra 98 til høsten 2000, var problemet klutch pedalen, den var ikkje så fintfølane på enkelte traktorer, har hørt om både traktorer som har vore \&quot\;greie\&quot\; å ikkje fullt så greie, men ta deg en prøvetur, har sjølv en 6550 04mod ht2, det er en traktor eg er svært godt fornøgd med, god sving \&quot\;relativt\&quot\; sprek sammenligna med andre på 100hk, å ellers god komfort, einaste eg har å påpeike er støynivået, det er litt høgt men ellers godt! dette er noko heilt anna på n-serien. ta deg en prøvetur, virker klutchen bra, vil eg ambefale deg den ja, min har gått nærare 3000t. lykke til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valtraer som har hatt 5 års garanti og serviceavtale er som regel svært fine brukttraktorer. Det er vanligvis ingen dyre reparasjoner på dem. Svært solid maskin. Litt småkluss som startmotorer, dynamoer og varmeapparatvifter kan skje, men stort sett så er de driftssikre mekanisk sett. Motorene er nesten uslitelige. Framakslingen tåler utrolig mye i lasterkjøring. Kløtsjen som ble nevnt før her er bare et spørsmål om kalibrering.

Jeg vet at noen servicefolk har vært mye flinkere enn andre til dette. De første 3 årgangene av Hitech blir aldri så bra som de nyere men det går an å få den ganske bra hvis servicemannen bare gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...