Gå til innhold

Satans vegvesen


Gjest

Anbefalte innlegg

Hadde ein prat med ei som jobbar i satans vegvesen idag i jæren området. Og eg trur det var bra den var over telefon. Me kom nett innpå traktor og da blussa det opp hos ho.

 

Nei det var så mange som dura avgårde i 50-60km/t utan å sjå i speglane og slapp ikkje folk forbi. Dei blei ho så irriterte på.

-Det finnst traktorar som går i 50, men ikkje i 60 hvis me tenker på vanlege traktorar. Så dei kan sette seg meir inn i farten før dei seier noko.

 

Og ungdommen køyrde fram og tilbake til venner og butikken med traktor, og ikkje minst skule. Det var ikkje lov. Nei det var ikkje lov, det måtte vere ein grunn til at dei køyrde.

-Eg syns nå at det å reise på butikken må vere grunn nok. Er jo ikkje sikkert at dei har moped eller sykkel. Ein får jo og så mykje meir med seg i traktor. Og kvifor er det ikkje lov ifølge ho? Fekk aldri vete det. Og når ungdommen har fått sin første lapp, kan dei ikkje få køyre litt? Istadenfor å ta det vetle antallet ungdommar som "råner" med traktor, kan dei heller ta alle som råner med bil. Mykje meir å ta der.

 

Så nemnde eg dei som fekk bøter der nede for å ha så breie traktorar og dei som får beskjed når dei køyrer møk om å lesse det over i lastebilar. Nei det var ho heilt einig i. Traktor hadde ikkje noko på vegen å gjere, og møka den rann ut så bilane blei heilt dretne.

-Kor skal dei ellers køyre enn vegen... Og det å måtte lesse over møka i lastebil/trailer for så å køyre til marka for å lesse over i møkavogn igjen, tull. Dessutan, traktoren må til marka uansett, den skal vel fraktast på vogn den da?

 

Og så hadde bøndene avgiftsfri diesel så dei trengde ikkje køyre på vegen.

-Skjønnar ikkje kva ho klagar over, blir det vanleg diesel til bønder går jaggu matvareprisen opp!

 

Så nemnde eg han som køyrde vatn til ein gard for å tynne ut møka han skulle spreie og fekk bot for å køyre gods. Ja det og var rett gjort meinte ho, han hadde ikkje noko på vegen å gjere.

-Uansett korleis du snur og vender på det, så må anten traktor eller trailer på vegen for å få frakta noko.

 

 

Eg blei så forbanna over å prate med ho, og så forbausa over at det går ann å komme med så domme meiningar og forslag at eg visste nesten ikkje å svare. Skal du jobbe i satans vegvesen så må du kunne utvise noko iq og skjønne korleis ting heng saman. Er ikkje nok å berre komme å sei at dette går ikkje, når det ikkje er nokon andre muligheiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hadde ein prat med ei som jobbar i satans vegvesen idag i jæren området. Og eg trur det var bra den var over telefon. Me kom nett innpå traktor og da blussa det opp hos ho.

 

Nei det var så mange som dura avgårde i 50-60km/t utan å sjå i speglane og slapp ikkje folk forbi. Dei blei ho så irriterte på.

-Det finnst traktorar som går i 50, men ikkje i 60 hvis me tenker på vanlege traktorar. Så dei kan sette seg meir inn i farten før dei seier noko.

 

Og ungdommen køyrde fram og tilbake til venner og butikken med traktor, og ikkje minst skule. Det var ikkje lov. Nei det var ikkje lov, det måtte vere ein grunn til at dei køyrde.

-Eg syns nå at det å reise på butikken må vere grunn nok. Er jo ikkje sikkert at dei har moped eller sykkel. Ein får jo og så mykje meir med seg i traktor. Og kvifor er det ikkje lov ifølge ho? Fekk aldri vete det. Og når ungdommen har fått sin første lapp, kan dei ikkje få køyre litt? Istadenfor å ta det vetle antallet ungdommar som \&quot\;råner\&quot\; med traktor, kan dei heller ta alle som råner med bil. Mykje meir å ta der.

 

Så nemnde eg dei som fekk bøter der nede for å ha så breie traktorar og dei som får beskjed når dei køyrer møk om å lesse det over i lastebilar. Nei det var ho heilt einig i. Traktor hadde ikkje noko på vegen å gjere, og møka den rann ut så bilane blei heilt dretne.

-Kor skal dei ellers køyre enn vegen... Og det å måtte lesse over møka i lastebil/trailer for så å køyre til marka for å lesse over i møkavogn igjen, tull. Dessutan, traktoren må til marka uansett, den skal vel fraktast på vogn den da?

 

Og så hadde bøndene avgiftsfri diesel så dei trengde ikkje køyre på vegen.

-Skjønnar ikkje kva ho klagar over, blir det vanleg diesel til bønder går jaggu matvareprisen opp!

 

Så nemnde eg han som køyrde vatn til ein gard for å tynne ut møka han skulle spreie og fekk bot for å køyre gods. Ja det og var rett gjort meinte ho, han hadde ikkje noko på vegen å gjere.

-Uansett korleis du snur og vender på det, så må anten traktor eller trailer på vegen for å få frakta noko.

 

 

Eg blei så forbanna over å prate med ho, og så forbausa over at det går ann å komme med så domme meiningar og forslag at eg visste nesten ikkje å svare. Skal du jobbe i satans vegvesen så må du kunne utvise noko iq og skjønne korleis ting heng saman. Er ikkje nok å berre komme å sei at dette går ikkje, når det ikkje er nokon andre muligheiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Er heilt enig me deg i at dei surrehåvene innpå kontoret til satans vegvesen burde hatt meir vett.

men her i rogaland, spesielt sør-rogaland så opptrer dei som om det var dei som styrte heile vegtrafikkloven, kunne nevnt eksempler i fleng men eg blir bare så forbanna av å nevne dei at d gidde eg ikkje.

her i sør-rogaland så e dar nok av dei gongene at kkontrollørane lage regla å lova på plassen, å spør du dei om kor d stå får du et svar: \&quot\;d har du ingenting me, her bestemme eg!!\&quot\; å kor faen høyre d heima om eg må spør.

dei jævlane henge seg jo faen opp i allt, å finne dei engenting å ta deg på, så kan du ta deg faen på at dei står å vente t du passere neste gong å prøve igjen.

dette e då resultate av at dei e enehersker o har \&quot\;monopol\&quot\; på d dei driv me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1

Vurdere 75 profil dekk på den neste traktoren, er så mye hull i veien snart at vi tar felgene, hehe.

Syns statens veivesen er veldig arogante overfor bønder, var jo bøndene som eide jorda der veiene nå ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...