Guest Anonym Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Er muleg å registrere ein Challenger i mt 700 b serien? Bredden med 762 mm. belter er 279,4 cm. Eller er det for vanskeleg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Er muleg å registrere ein Challenger i mt 700 b serien? Bredden med 762 mm. belter er 279,4 cm. Eller er det for vanskeleg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest je_1 Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Challenger fan: Har du seriøse planer for ein challenger eller er du berre nysjerrig? Kva vil du i tilfelle bruke den til. Har sjølv alltid vore fasinert av den, men trur kansje ikkje den høver seg på vestlandet der vendeteigen dekker ein stor del av arealet, og dermed vil ein rive opp unødvendig mykje. Det er berre noko eg trur, men har aldri provd. men trekkevnen og flyteevnen er det nok ikkje noko å sei på. Til feks carrier og anna jordarbeiding vil den nok vera grei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 Eg har sett og rekna litt på bredden med dei forskjellege belta, 508 mm belta går fint det. Men eg trur trappa og skjermane går utforbi. je: Eg er bare nysgjerrig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 TG: John Deere var 2,56m brei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Eg har rekna litt på bredda med dei ulike belta og resultatet blei: bredde med 406,4 mm. belter er 243,84 cm. bredde med 457,2 mm. belter er 248,92 cm. bredde med 508 mm. belter er 254 cm. bredde med 635 mm. belter er 266,7 cm. bredde med 762 mm. belter er 279,4 cm. Men eg er usikker på om trappa kjem til å komme utanfor belta. Eg meinte at John Deere 8530 var 2,56 når den blei registrert, eg var på klepp og såg den sjølv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest je_1 Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Heisan! Dette med challenger er eit veldig interessant tema. Har forstått det slik at det berre finnes ein i Norge, så det er vel lite førstehands kunnskaper om doningen her på sida, men eg prøver meg med nokre spørsmål allikavel. -Er det Cat motor på dei små challengerane som heitte 35E- 55E, eller er det ein rein New Holland? Korleis svingar den? Eg ser det er ratt i dei, men kva skjer vidare? Er det bremsesving? Kor lang levetid er det på beltene? Pris på nye beltesett? Den Har veldig lang snute, korleis virkar det då med veldig tungt utstyr i fronthydraulikken? Har dei nye crawlerane, altså 700 og 800 serien noko form for fjøring? Dei er vel litt harde å køyre viss ikkje? Håpar det er nokon som kan svare! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Je: Det er Caterpillar motor i dei traktorane, men nokon kan jo ha bytta motor på grunn av havari. Eg har sett bilder på at dei har ratt. På denne linken er det mykje info om dei fleste traktormerker. http://www.tractordata.com/farm-tractors/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Det er to akslingar in belteopphenget, ein foraksel og ein bakaksel. Bakakselen har ingen fjøring, den overførar bare krafta til drivhjulene. Forakselen går tverrs gjennom belteopphenget og fjørar til ramma. Forakselen kan pendle 8 grader sånn at belta kan følge terrenget. Det gjeld både for mt 700b og mt 800b. Dei små mellom-hjula er også avfjøra. På mt 700b er dei to fremste mellom-hjula montert på ein boogi som fjørar til resten av belteopphenget. Det er totalt 3 mellom-hjul. På mt 800b er det to par med mellom-hjul, kvart par er montert på kvar sin boogi som fjørar til resten av belteopphenget. Det fins også mindre Challengar`ar på hjul: Mt 500b Techstar(125-190 hk)og Mt 600b Techstar (215-290 hk), Techstar betyr at traktoren er trinnlaus ( CVT ). Det er også fleire andre hjul traktorar som eg ikkje gidder å nevne nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 6470_1 Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 De tradisjonelle hjul traktorene til challenger er vel gul lakkerte MF`er.Tror ikke det er mye New Holland i disse etter AGCO kjøpte opp merket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 Det går iallefall tre claas/cat challanger i norge. En i fredrikstad, en i båstad(begge i østfold) og en i solør. De som går i østfold har samme bakstuss og hytte som New Holland g/70 serie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 Skal du pløye med ein Beltetraktor (ikkje dei små Italienarane. Da vil eg anbefale Kverneland EO og LO, eller andre on-land ploger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest je_1 Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 Eg er med på den at det er ulik fart på høgre og venstre belte som får traktoren til å svinge, men kva er det som styrer denne farten? Er det berre vanlege bremser som blir aktivert av rattet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 Driften besørges av en powershiftkasse og forsåvidt en vanlig differensial. Men det er en variabel hydrostatmotor/pumpe til hver beltedrivaksel som besørger styringen. De to motorene er koblet i serie, og når de er likt stilt så tvinges beltene til å gå med lik hastighet. Den høyre motoren bare pumper olja over til den venstre, som pumper den tilbake til den høyre igjen. Når du vrir på rattet så varierer du vinklingen på pumpene. Hvis du f.eks vrir rattet litt til venstre så reduseres volumet på den høyre pumpa, mens den venstre pumpa økes tilsvarende. Dermed vil oljemengden som sirkulerer mellom pumpene tvinge det venstre beltet til å gå saktere enn det høyre. Fordelen med denne styrbare differensialen er at begge beltene trekker mens man svinger, så driften skjer uten rykk og avbrudd. Manøvreringsegenskapene blir nesten som på en hydrostatdrevet maskin med en variabel motor for hvert belte, men krafttapet blir mye mindre siden framdriften skjer mekanisk gjennom en vanlig differensial. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 Korleis er det med Case IH stx Quadtrack, traktoren er jo leddstyrt. Det er ratt i den. Er det bare leddstyring og belter istede for hjul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest je_1 Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 Casen svingar med leddet ja, som om den skulle hatt hjul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 Leddstyrte Case har en ekstra finesse ved styringen. De har styring på forhjulene i tillegg til leddstyringen. Ved små styreutslag på noen få grader, liksom bare for å holde kursen, er det bare forhjulene som beveges. Leddstyringen følger på etterhvert. Dermed er det mye lettere å så eller plante i rette rader med traktoren, siden en leddstyrt maskin ellers vrikker på bakkroppen omtrent som ei gås. Og med litt styring på framhjulene unngår du at den vrikkingen overføres til redskapene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest je_1 Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 Gjelder dette dei blå(new holland) også? Dette er vel noko dei drog med seg frå dei gamle 70 og 90 seriane med store amerikanske! Dei er uten ledd, men har styring både bak og framme, i tilleg til at den har mulighet for berre svinge framme/bak/paralellt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.