Gå til innhold

zetor


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Da spør jeg: Er Skoda og Lada fra den tiden gode biler????

Med andre ord: De gjør fullt ut nytta si til den prisen du betaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 7245_1

zetor 6045 e go traktor ja, skoda e ikke dårlige bila længer da(john diare)

lit små toll ellers steik go traktor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bolgebah_1
Zetor fra 80-tallet var et rimelig greit kjøp inntil for et par år siden, men med all brukteksporten til Polen har prisene steget ganske betraktelig. Jeg fikk like mye for min 7245 da jeg solgte den i fjor, som det jeg betalte for sju år siden. Mine erfaringer med 45-serien er helt greie, men jeg syntes den rustet veldig lett. Har hørt om noe girkassetull på modellene fra sent 80-tall også, men det er kanskje spesielt på de store \&quot\;industri\&quot\;-utgavene (12045 osv). Hydraulikk og drivverk for øvrig har ikke vært noe spesielt å utsette på av de utgavene jeg har vært borti. Zetorene fra litt tidligere på 80-tallet har jo ellers ei enorm hytte, og siden det er en ganske kurant skogstraktor er det et pluss å få plass til både motorsag, bensin og olje og fullt verneutstyr. Du får vel omtrent plass til vinsjen inni der også :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bolgebah_1
Ikke uvanlig med få timer på disse. Du må gjøre en vurdering - drivverk, bremser, hydraulikk, slitasje, rust. Er den i god stand, ligger vel markedsprisen på rundt 60 000, vil jeg gjette på. Jeg synes dog dette er for mye med tanke på hvilke andre traktorer du får for samme pris.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Di er vel ikke spesielt kjent for å gjøre det men.... kommer an på bruk.. mange timer.....spørst hva du mener med mange timer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 7245_1
zetor går mang foldi tim, å motor i drivverk er ikke svakhet, er noe av det sterkest på den tiden vil jeg si, bremser som er svakhet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 7245_1

svakhetan på zetor e bremsan, ræsten e bra !

naboan har zetor å, å det som har plaga dem sine, så har det hvori bremsan,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har vært borti flere traktorer med defekt drivverk, løse kronhjul og skruer og andre deler i olja, men trøste er vel at det var nesten nye traktorer på 80 tallet, så deter vel ett nytraktorproblem fra den tida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...