Guest Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 er zetor 6045 en god traktor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mf_power_1 Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 er zetor 6045 en god traktor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 Da spør jeg: Er Skoda og Lada fra den tiden gode biler???? Med andre ord: De gjør fullt ut nytta si til den prisen du betaler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 7245_1 Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 zetor 6045 e go traktor ja, skoda e ikke dårlige bila længer da(john diare) lit små toll ellers steik go traktor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bolgebah_1 Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Zetor fra 80-tallet var et rimelig greit kjøp inntil for et par år siden, men med all brukteksporten til Polen har prisene steget ganske betraktelig. Jeg fikk like mye for min 7245 da jeg solgte den i fjor, som det jeg betalte for sju år siden. Mine erfaringer med 45-serien er helt greie, men jeg syntes den rustet veldig lett. Har hørt om noe girkassetull på modellene fra sent 80-tall også, men det er kanskje spesielt på de store \"\;industri\"\;-utgavene (12045 osv). Hydraulikk og drivverk for øvrig har ikke vært noe spesielt å utsette på av de utgavene jeg har vært borti. Zetorene fra litt tidligere på 80-tallet har jo ellers ei enorm hytte, og siden det er en ganske kurant skogstraktor er det et pluss å få plass til både motorsag, bensin og olje og fullt verneutstyr. Du får vel omtrent plass til vinsjen inni der også :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 hvor mye kan en sånn traktor være verdt da? når den har lite timer (1700) og laster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bolgebah_1 Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Ikke uvanlig med få timer på disse. Du må gjøre en vurdering - drivverk, bremser, hydraulikk, slitasje, rust. Er den i god stand, ligger vel markedsprisen på rundt 60 000, vil jeg gjette på. Jeg synes dog dette er for mye med tanke på hvilke andre traktorer du får for samme pris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mf_power_1 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 kan en zetor gå mange timer, uten noe spesielle reperasjoner på motor og drivverk? noen som hvet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Di er vel ikke spesielt kjent for å gjøre det men.... kommer an på bruk.. mange timer.....spørst hva du mener med mange timer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 7245_1 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 zetor går mang foldi tim, å motor i drivverk er ikke svakhet, er noe av det sterkest på den tiden vil jeg si, bremser som er svakhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Jobba på ett Zetor verksted på 80 tallet, så ikke kom her å si at zetor ikke har svakheter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 7245_1 Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 svakhetan på zetor e bremsan, ræsten e bra ! naboan har zetor å, å det som har plaga dem sine, så har det hvori bremsan, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Har vært borti flere traktorer med defekt drivverk, løse kronhjul og skruer og andre deler i olja, men trøste er vel at det var nesten nye traktorer på 80 tallet, så deter vel ett nytraktorproblem fra den tida Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 7245_1 Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 hm aldri hørt om da, kun bremsan som e probleme, å servon på dem med laster som e probleme på dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.