Gå til innhold

Valmet 365


Kodiak400

Anbefalte innlegg

Er visstnok ikke så bra ifølge flere her på \&quot\;forumet\&quot\;. då risken er stor for feil i bakaksel, med et dyrt haveri som resultat.

Enkle med liten hytte, dyre, osv......

(Finns tråder om dette hvis du søker)

Har selv en 665s (den største i samme serien), og er veldig godt fornøyd. Hadde kjøpt den samme om igjen idag.

Har kun byttet en startmotor siden jeg kjøpte den for 7 år siden.

En kamerat byttet nettopp inn sin 365s som han kjøpte ny i 1997, og han hadde aldrig noe feil med den.

Byttet helt enkelt i ny valta, da han hadde behov for en større traktor.

Men som sagt så finnes det ulike meninger om disse traktorene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en traktor som med rette vedlikeholdet kan gå i 10-tusener av timer. Er ett kjent problem med bakakslingen, men bare på de første årsmodellene. kjøper du en traktor fra 96-97 er du ute av faresonen. har selv en 465 som jeg startet i 19 minus uten motovarmer og defekt glødeplugg. enkelt førermiljø med et helt greit støynivå. blir litt lette i rompa med laster, men det gjør også de fleste andre 60-70hk traktorer. og til sist et varmeapp som man svetter ihjel av hvis det står på fullt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller kjøpt ein traktor i 05 serien, får mykje meir traktor for pengane, kanskje noko dyrare men like vel. Hurtiggir, elektronisk sperre og ikkje minst eit betre kraftuttak betjening utan den ekstra clutch spaken framme ved frontruta, den heng også med på 100 serien, grei nok men det fins betre løysingar. Hadde ein 505 ein gong og kunne godt tenkt meg å kjøpa at ein slik, stor og god hytte.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...