Gjest Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 hvor mange traktorer er laget med hydrashift? hvet om case 1394. er det mange flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mf_power_1 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 hvor mange traktorer er laget med hydrashift? hvet om case 1394. er det mange flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest John_Deere_2 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 David Brown byrja med hydrashift i 1971 på 1212 og kom på 1412 i 1974.I 1980 kom det på 1490 og 1690 modellene. Når 94 serien kom og skifta navn til Case i 1984 kunne du få hydrashift på 1394 1494 1594 og 1694.David Brown var tidlige med gearing uten å bruke clutchen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er det noen som liker hydraskift da? Har aldri hørt om noen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 jeg har en traktor med hydrashift,og den funker fint. så jeg er fornøyd med det jeg. bare man bruker det rett så holder det lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hadde for noen år tilbake en 1394 med hydrashift. Transmisjonen var noe av det jeg var mest fornøyd med på denne traktoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest John_Deere_2 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er helt enig hydrashift er kjempe,kunne geare 4 gear uten bruk av koplings pedalen.Har heller aldri hatt problem med det på mine traktorer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oddbjørn_1 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hydra-shift holder nok hvis sjåføren har vett på å dra den ned i 1. gear før han slipper opp kløtsjpedalen. Ved mye fram- og tilbakekjøring bør den stå i 1. gear hele tiden. Davis Browns kanskje største fiasko var at de ikke konstruerte velgerspaken slik at den spratt ned i 1.gear når man tråkket ned kløtsjen. Hvis spaken står i et høyere gear så vil hydrashiften gire seg raskt opp gjennom gearene hver gang kløtsjen slippes og det tåler den ikke. Det verste med hele 90 og 94-serien er at den er så utrolig tung å skru på. Omtrent som en gammel Citroên: Du må kunne den for å like den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mf_power_1 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 hydrashift er en grei måte og gire på,uten og bruke clutchen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar