Gå til innhold

john deere


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
Ja, men det er ikke bare John Deere som sliter med deler til italienske traktorer, naoen min har en New Holland TL 100, når den var ett år gammel røk oljepumpa i motoren, den hadde de ikke på sentrallageret men den måtte leveres fra fabrikk, det tok ganske mange uker ja, litt for dårlig når det gjaldt den traktoren, siden den er såpass godt solgt, naboen har traktoren enda og er ellers godt fornøyd, har hørt mye av det samme om Landini og
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Hvorfor ikke kjøpe en traktor i 5020-serien. Det er en moderne traktor som jeg er veldig godt fornøyd med.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
har ein onkel, å ein nabo som kjørte forgjengeren (5400) dette er jo den første italienske john deere varianten, å dei var iallefall ingenting å skryte av, bare tull fra ende til annen.. utan å overdrive å spille usaklig, var det BARE problemer med dei 2 traktorane,men det var blandt dei første begge 2, 5515 er nok kansje meir velutvikla, men eg ville valgt eit anna alternativ, eksempelvis 5020, som sistnevnte sa, eller ein a-serie valtra eller liknende.. alt etter smak å behag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John_Deere_2
Har en kamerat som hadde en 5515, var berre tull og klatt med den, og fk klarte aldri å fikse den,Den var meir på verkstaden enn den var i bruk,Bytta til slutt i en 5820 fordi fk aldri klarte å få den i orden,så vil aldri kjøp den typpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Kjøp heller ein i 5020-serien. Har ein 5820 og er godt nøgd med den. Snakka med ein mekanikar frå fk og han hadde ikkje akkurat så mykje positivt å sei om dei italienske jd for å seie det sånn..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville også gått for ein 5020 i staden...ligger høgere i pris da men. Einaste verdt å merke seg her er at det har vært noen oljepumperhavari på tidlige utgaver.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
litt av bakparten på 5515 er som på MF 3600, men der er det Sisumotor og romslegare hytte. Nokon som har erfaring med den?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...