Gjest Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei. Jeg vurderer en Valtra T med Twin Track. Har prøvd eldre valtra men vendbar, der rattet er sidemontert. Den syntes jeg ikke var særlig behagelig, dette på grunn av at pedalene kom veldig nært setet, og var høye. Men denne traktoren hadde ikke klutshfritt vendegir, og det var wireoverføring på pedalene. Så mitt spørsmål er: Er det noen på forumet hær som har kjørt nyere Valtra T, med midtmontert "bakratt"....? Interessert i å høre erfaringer, spes med tanke på pedalplassering.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stian_1 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei. Jeg vurderer en Valtra T med Twin Track. Har prøvd eldre valtra men vendbar, der rattet er sidemontert. Den syntes jeg ikke var særlig behagelig, dette på grunn av at pedalene kom veldig nært setet, og var høye. Men denne traktoren hadde ikke klutshfritt vendegir, og det var wireoverføring på pedalene. Så mitt spørsmål er: Er det noen på forumet hær som har kjørt nyere Valtra T, med midtmontert \"\;bakratt\"\;....? Interessert i å høre erfaringer, spes med tanke på pedalplassering.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HT_1 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 har en 2001 mod. 6650 med twin track. sidemontert ratt. litt trangt med pedaler men alt blir en vanesak. ser det at ratter montert på høgre side er berre ein fordel, med tømmer hengar o.l utstyr ville rattet bli i vegen med sentermontert ratt. dette blei et av argumenta då eg bytta traktoren no i år og valget falt faktisk på JD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 New Holland selger i Nord-Amerika en traktor som heter TV 145. En meget interresant traktor etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar