Gå til innhold

Valtra Twin Track


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vurderer en Valtra T med Twin Track. Har prøvd eldre valtra men vendbar, der rattet er sidemontert. Den syntes jeg ikke var særlig behagelig, dette på grunn av at pedalene kom veldig nært setet, og var høye. Men denne traktoren hadde ikke klutshfritt vendegir, og det var wireoverføring på pedalene. Så mitt spørsmål er: Er det noen på forumet hær som har kjørt nyere Valtra T, med midtmontert "bakratt"....? Interessert i å høre erfaringer, spes med tanke på pedalplassering..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stian_1
Hei. Jeg vurderer en Valtra T med Twin Track. Har prøvd eldre valtra men vendbar, der rattet er sidemontert. Den syntes jeg ikke var særlig behagelig, dette på grunn av at pedalene kom veldig nært setet, og var høye. Men denne traktoren hadde ikke klutshfritt vendegir, og det var wireoverføring på pedalene. Så mitt spørsmål er: Er det noen på forumet hær som har kjørt nyere Valtra T, med midtmontert \&quot\;bakratt\&quot\;....? Interessert i å høre erfaringer, spes med tanke på pedalplassering..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
har en 2001 mod. 6650 med twin track. sidemontert ratt. litt trangt med pedaler men alt blir en vanesak. ser det at ratter montert på høgre side er berre ein fordel, med tømmer hengar o.l utstyr ville rattet bli i vegen med sentermontert ratt. dette blei et av argumenta då eg bytta traktoren no i år og valget falt faktisk på JD.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
New Holland selger i Nord-Amerika en traktor som heter TV 145. En meget interresant traktor etter min mening.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...