Gå til innhold

Case Maxxum 125....osv


Gjest

Anbefalte innlegg

Her ser det ut til å være mange kloke hoder. Jeg lurer på om noen andre enn selgerne på AK som har god-ord å si om de nye Case`ene. Tenker på Maxxum serien, tror det er det den heter.

 

Drømmer om en liten sekser til å brøyte med. Har falt for maxxum 125x, fin maskin. En brøytetraktor bør ikke være stort større spør du meg. Er svak for CNH. 6070 - 80 til NH syntes jeg blir litt for store.

 

Andre erfaringer?? Synspunkter??

 

Maskinen kommer til å gå omlag 5-600 timer i året med 3 meter kommunalblad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser det ut til å være mange kloke hoder. Jeg lurer på om noen andre enn selgerne på AK som har god-ord å si om de nye Case`ene. Tenker på Maxxum serien, tror det er det den heter.

 

Drømmer om en liten sekser til å brøyte med. Har falt for maxxum 125x, fin maskin. En brøytetraktor bør ikke være stort større spør du meg. Er svak for CNH. 6070 - 80 til NH syntes jeg blir litt for store.

 

Andre erfaringer?? Synspunkter??

 

Maskinen kommer til å gå omlag 5-600 timer i året med 3 meter kommunalblad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1

Jeg vil bare tilføye, at de nye Maxxum ikke har så mye som en vingemutter til felles med de gamle Maxxum 51-serien og Maxxum Mx 100 - 170 fra 90-tallet. Det finnes de som kjøper nye Case-IH i dag fordi de var svært fornøyde med 90-tallets Maxxum. Og noen få, som IKKE kjøper ny Maxxum forde de var uheldige med den fra 90-tallet...

Begge tar fullstendig feil, da den gamle Maxxum lever videre i dag som Mc Cormick, mens den nye Maxxum i virkeligheten er New Holland-basert. Og dette sier jeg uten å kritisere hverken den ene eller andre traktorserien......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1
Stemmer det, Markus, men når du ser på markedsandelene til Case-IH i dag i forhold til Mc Cormick, så lyktes ikke Lena Maskin og Aase Landbruk helt med markedsstrategien sin......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...