Gå til innhold

Noen som har erfaringer med nh t7070 autocomand?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har hatt en på prøve i to dager nå. Brukt den i hengerkjøring. Likte den ikke helt i starten, men den kom seg ettersom jeg ble kjennt med den. Kjører Fendt 718 til daglig. Artig og høre hva folk har slags erfaringer...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det du ikke likte med den da hanso?virker ikke som så mange som har prøvd den eller kjøpt den og kommer med meninger?tenkte det var solgt mange slike ettersom det var årets traktor.Er en kul traktor vil jeg si,jd må komme med noe nytt utsende snart.syns den ser gammeldags ut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noen småting jeg ikke likte.Som hvorfor har har de plassert betjeninga til aircondition i venstre hyttestolpe baaaak deg når det er mange andre steder og sette det?? Greit at det er autofunksjon på den, men er greit og kunne bruke det uten og drive bak deg og rote likevel..Hytta er bedre enn på Fendt, men skal du sammenligne de så må vi vel nesten sammenligne med nye 800 serien tror jeg. Skal prøve 828 nå så da får vi se...Frammakselfjøringa slutta og virke når jeg prøvde T7070 derfor ble den litt støytete og kjøre..Fikk også en følelse av at den ikke gira seg ned i motbakken når jeg kjørte på \&quot\;manuell\&quot\; ,slik som Fendten gjør. Men ellers er det en fin traktor, men det er fortsatt INGEN som slår Fendten på transmisjon. Selv om de nok slår den på hytte....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dette faktisk bli en slik særiøs diskusjon uten noen krangler om at det er valtra eller noe slik som er best??? Værste jeg har sett...hehe.

 

Er vel også redd nye Fendten blir veldig dyr! Nå skal det sies at jeg bare kjører denne Fendten til daglig i entrepenørkjøring, jeg eier den ikke. Den har gått 3900t nå, er en 08 mod.Import gjennom eik. Da vi fikk den hadde den gått 900t, jeg kjørte 2200t første året og vi har byttet en føler i forbindelse med tms`en. Vi chippet den når vi fikk den, og siden har den gått med 220hk på tappen. Går til daglig i dumperhengerkjøring og annet vegvedlikehold. Er kjempefornøyd med traktoren.

 

Jobbet tidligere på en maskinstasjon der det bare var Fendt. 400,700 og 800 serier. Har nå kjørt Fendt siden 04 og er strålende fornøyd, men er jo helt klart at de må oppgradere hytta si nå uten og prise seg helt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...