Guest Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Vet selvfølgelig at Valtra fåes med vendbar førerplass, men mener også at Fendt leveres som vendbar. Noen som vet hvilke modeller dette gjelder...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stian_1 Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Vet selvfølgelig at Valtra fåes med vendbar førerplass, men mener også at Fendt leveres som vendbar. Noen som vet hvilke modeller dette gjelder...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Tror Same leverer vendbar førerplass, Gjorde det hvertfall på 80 og 90 tallet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HJ_1 Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Et verksted i Svergie tilbyr ombygging av NH til vendbar førerplass hvis traktoren skal vere i \"\;normal\"\; størelse(Fendt900 og Steyr sine drager er jo store nok)og det ikke skulle friste en Valtra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HJ_1 Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 med en Valtra skulle det stå på slutten der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Om jeg ikke husker helt feil, er det kun 900-serien (som TG sa) i Norge som kan leveres med vendbar førerplass. Tror de produserer det på andre modeller, men Eiksenteret tar det ikke inn her til lands... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Som jeg skrev i et annet innlegg også så selger New Holland i Nord-Amerika en traktor som heter TV 145. Det er en traktor som er meget interessant synes nå jeg da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.