Gå til innhold

ford newholland 6640


Gjest

Anbefalte innlegg

kunne tenkt meg ein 6640sle eller ein 7740sle helst med brøyte plate og skjer lastar eller fronthydr.. til ein vetig pris. bør helst stå på vestlande. små defefkter ingen hindring stygg ilakk gjer heller ikkje noko.. bør vera bra dekk på den..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ford_power_1
kunne tenkt meg ein 6640sle eller ein 7740sle helst med brøyte plate og skjer lastar eller fronthydr.. til ein vetig pris. bør helst stå på vestlande. små defefkter ingen hindring stygg ilakk gjer heller ikkje noko.. bør vera bra dekk på den..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hva med en TS110??

Lurte på å selge min. 98modell 4500 timer, trima 350, brøyteplate, kjettinger, mye hjul bak ( 520/70 - 38 ), kan følge med ei stor snøskuffe ålø 240HV. Ny i fjor.

 

Vurdere en litt mindre traktor seru, har en litt liten vedplass.

Har ikke bestemt meg for salg er ne god traktor. Dette er jo etterkomeren etter 6640 og 7740. Samme bombesikre girkasse og drivlinje.

 

prisen blir vel omlag 249000 med plate og kjettinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger ikke på finn. Men hvis du vil kan jeg sikkert sende deg noen bilder på mail.

 

Det ligger forresten to bilder ute på WWW.TRAKTORBYGDA.NO

 

Hvis du klikker på bilder og søker på TS 110 finner du blandt annet tre bilder av min traktor.

Ett med pallegaffel med dalen universalklo og kjettinger og brøyteplata jeg snakket om.

De to andre bildene er i arbeid med snøskuffa jeg snakket om. Skal være to bilder av det.

 

Fin traktor seru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 7 år senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...