Gå til innhold

Zetor 7245


Gjest

Anbefalte innlegg

Er ein zetor 7245 4wd 85 mod noko å satse på. Den er gått under 3000 timar og ser bra ut. Ein pris på 55000 inkl mva er vel ikkje så verst. Det er jo ein tung traktor ser eg, men 500 kg til eller frå er vel ikkje så nøye vil eg tru.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ksundnes_1
Er ein zetor 7245 4wd 85 mod noko å satse på. Den er gått under 3000 timar og ser bra ut. Ein pris på 55000 inkl mva er vel ikkje så verst. Det er jo ein tung traktor ser eg, men 500 kg til eller frå er vel ikkje så nøye vil eg tru.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 7245_1
zetor 7245 e egentli ikke så tung, 3400kg den veie,etter som den har gått lite så er den å satse på ja, men smør opp alle smøre pungter, å bytte diesel rører er lurt, for de morkner opp, bremsene er en svakhet. men solid å go traktor er til å satse på
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 7245_1
ja tru ikke du vil angre på det nei. har en 7245 sjøl å den har funker greit, pluss har lånt en ofte, å den her stortsett gått uten feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ksundnes_1
Har høyrt snakk om at desse traktorane ikkje går meir enn 24-25km/t. Stemmer dette?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1
Kommer litt an på dekkutrustning, men mener å huske at de orginalt ble levert med 16,9-30 bak, og det går ikke akkurat fort nei. Tror nok kanskje de kyper opp mot 28-29 km/t - men står det 34-toms hjul bak i stedet blir det grei fart.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 7245_1
følge fosen landbruk å industri, så går 7245 30km/t orginalt, men sett på 380/70. 24 fram å 18.4.34 bak, da vil den gå go del fortere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
De fleste Zetor fungerer vel greit hvis man kan skru litt sjøl. Alle pakninger og slanger er av dårlige materialer. Oljelekkasjer og bremsevæskelekkasjer er typisk. Og kløtsjene er en svakhet på dem.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 7245_1

cluhtsen er sterk men det er små plater som trøsklagre går i mot, bruker å gå sund, olje lekasja e det ikke så my tå egentli, ikke mer en andre traktorer nei, bytt diesel røran så slipper du å må ut for å pumpe fram diesel, bremsvæske lekasje har jeg aldri vært borti da, slave å hovedsylinder er en svakhet, men ikke mange kr for nye, ikke mer feil en andre traktorer som mange påstår,

ingen som sler zetor motor, samma turtalle på flat mark som i motbakkan hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonym
Jeg har problem med servo på 7245,den går lett over til høyre men er nesten umulig å få over til venstre.Hva kan være feil?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...