Gå til innhold

HYMAS 31 deler


Gjest

Anbefalte innlegg

hei. er det noen som har eller vet om hvor jeg kan få tak i svingsylinder til min hymas 31 graveagregat?? tilstanden på sylinderen har ikke så mye å si, bare jeg har et utgangspunkt. så vis noen vet noe om dette så vær så snill å ta kontakt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Him_self_1
hei. er det noen som har eller vet om hvor jeg kan få tak i svingsylinder til min hymas 31 graveagregat?? tilstanden på sylinderen har ikke så mye å si, bare jeg har et utgangspunkt. så vis noen vet noe om dette så vær så snill å ta kontakt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
har jeg, men jeg vil deg ikke så vondt som å grave med hymas 31. har sittet å gravd i mange timer er ikke den graveren som har livets rett nei, helt feil laget bomen og resten å
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
ja lite brukt, byr du ca 8000kr skal jeg tenke på det, men har du prøvd å grave med den da er ikke bruk bar å grave med som sakt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Sylinderakutten i brumunddal lager sånne for ca halv pris av nye. Nå er det ikke å få tak i nye hymas deler lenger da men..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Him_self_1
jeg vet at de på akutten kan lage denne sylinderen for ca 6000, når han sier han vil ha 8000 for en brukt så syntes jeg kansje det blir litt feil, hadde håpet på at noen kunne ha noe brukt å selge meg da det er begrenset for hvor mye dene graveren faktisk er verdt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

et tips til MF, hvos han bare trenger deler til sylinderen kan han kasje kjøpe en løftesylinder fra samme maskin da denne enkelt kan kortes inn:)

jeg har drevet med samme modell graver før og kan derfor hjelpe han med målene:

stempelstang: 50mm

tykkelse på rør: 150mm

lengde helt utslått: 1005mm

sammentrykt 650mm

dette er bare ca mål som kan avike noe\;) er det noen som kansje kan hjelpe han når de har målene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...