Gå til innhold

Xeobib


Gjest

Anbefalte innlegg

Har kjøpt ny traktor (JD) med Xeobib 520 fremme og 650 bak. Noen som har gjordt seg noen erfaringer med lufttrykk på disse dekkene? Hva bruker dere på mark og hva brukes under kombinasjon mark og transport?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har kjøpt ny traktor (JD) med Xeobib 520 fremme og 650 bak. Noen som har gjordt seg noen erfaringer med lufttrykk på disse dekkene? Hva bruker dere på mark og hva brukes under kombinasjon mark og transport?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvegard
AS: Jeg vet det går, siden det går på en 6630. Men du får det ikke fabrikkmontert, noe som irriterer meg sterkt. Så for de som skal ha vinterdekk i tilegg bør bestille traktoren med det og kjøpe 42 dekk i tilegg. Det blir noe dyrere, men det rommet mellom skjermen på R38 kontra R42 er stygt. Jeg hadde null anig om dette da jeg bestilte min 6630 for en stund tilbake og når det ble ny bestilling hadde jeg allerede fått dekkene mine. Så måtte ta til takke med R38. Men på neste traktor om Xeobib er bra så blir d R42.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anonym
Vi har en JD med Xeobib 520 fremme å 710, 38 tomms dekk bake. flyte ekstremt bra, bruker ikkje meir en 0,5 bar bake i slåtten, men bruker 0,7 elles. Framme bruker oss meir en 1 bar, husker ikkje det heil, men ej meiner på att det 1,5 bar, bruker den mykkje med laster å då meiner ej att det må vere sopass mykkje luft,(steina so kan vere farlige).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Var en merkelig konstellasjon med 520/60 framme og 710/60 bak - blir jo det samme som å ha 480/65 og 650/65 det... John Deere har jo kjørt med 540/65R24 framme og 600/65R38 bak mye - og det blir jo stikk motsatt, sjøl om rullediameteren på 480/65R28 og 540/65R24 nok ikke er så veldig stor.

 

Har kjørt en del transport med en MF 7480 som står på Xeobib - og de dekka holder virkelig hva reklamen lover... Utrolig behagelige dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...