xeobib Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 Hei ,har ei Igland-tømmerklo den er ikkje stor nok til å få tak på rundballen. Mathis-kloa er det to utgåver av 100cm åpning 215kg og ei på 130cm åpning 290kg.Den minste får den tak på rundballen,har ikkje så lyst på ei allt for tung klo. Ev forslag på andre typar/merke av klo som tar rundball ,mottas gjerne.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Lille mathis tar bare nesten.... Men med litt fiks er det nok mulig.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 http://www.finn.no/finn/b2b/agriculture/tool/object?finnkode=34359549 prøv ei sånn ei kanskje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest case1095_1 Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Dalen pallegaffel med universalklo greier fint å handtere rundballer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Har ei stor klo som jeg kunne tenkt meg å bytte i noe mindre. den er tung og klarer ikke å klype helt sammen. Den er påsveist trekant. M&\;R Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kriffa_1 Posted May 17, 2012 Share Posted May 17, 2012 Jeg bruker farma sin 0,19 (tror jeg den kallades) klo. Fungerer meget bra på rundball og enda bedre i skogen:-) Har i tillegg laget noen \"\;bøyler\"\; som jeg skrur på for ikke og ødelegge plasten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.