Gå til innhold

5100M


Gjest

Anbefalte innlegg

har kjørt en del john deere 5100M nå og må si at der har de virkelig tatt noen skritt tilbake, tenker først og fremst på gira, som er helt på trynet, noe jeg hadde trudd de hadde vett til å gjøre på en skikkelig måte.

 

noen andre erfaringer med john deere 5M?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

har kjørt en del john deere 5100M nå og må si at der har de virkelig tatt noen skritt tilbake, tenker først og fremst på gira, som er helt på trynet, noe jeg hadde trudd de hadde vett til å gjøre på en skikkelig måte.

 

noen andre erfaringer med john deere 5M?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

har kjørt en del john deere 5100M nå og må si at der har de virkelig tatt noen skritt tilbake, tenker først og fremst på gira, som er helt på trynet, noe jeg hadde trudd de hadde vett til å gjøre på en skikkelig måte.

 

noen andre erfaringer med john deere 5M?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjb_1

Du får det du betaler for. 5M-serien er billigutgava - i praksis ein Zetor-konkurrent.

Skal du ha ei god girkasse må du kjøpe den litt dyrare 5R-serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjb_1

Du får det du betaler for. 5M-serien er billigutgava - i praksis ein Zetor-konkurrent.

Skal du ha ei god girkasse må du kjøpe den litt dyrare 5R-serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind_1

Eg synes 5-serien er eit stort framsteg, då det er flott å kunne velja mellom tre hovudnivå på utstyr/pris/vekt og ikkje bare det vanlege med tilleggsutstyr på ein grunnpakke.

 

5 seriane kan jo også spesifiseras, men dei tre seriane 5e, 5m, 5r, gjev jo alle muligheter til å velja det ein vil ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind_1

Eg synes 5-serien er eit stort framsteg, då det er flott å kunne velja mellom tre hovudnivå på utstyr/pris/vekt og ikkje bare det vanlege med tilleggsutstyr på ein grunnpakke.

 

5 seriane kan jo også spesifiseras, men dei tre seriane 5e, 5m, 5r, gjev jo alle muligheter til å velja det ein vil ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...