Gå til innhold

traktortips igjen


Gjest

Anbefalte innlegg

Skal bytte ut min massey 265 fra 85. Skulle gjerne hatt noen seriøse forslag om hva jeg skal kjøpe.

Er ute etter noe i ca samme størrelse og gjerne en ganske lett en med tanke på låven her.

Driver et lite sauebruk, og har ganske lettdrevet jord. men ikke så stort budsjett da...

Seriøse forslag på en 4wd rundt 60-80 hk til max 150000 mottas med takk. helst med laster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bytte ut min massey 265 fra 85. Skulle gjerne hatt noen seriøse forslag om hva jeg skal kjøpe.

Er ute etter noe i ca samme størrelse og gjerne en ganske lett en med tanke på låven her.

Driver et lite sauebruk, og har ganske lettdrevet jord. men ikke så stort budsjett da...

Seriøse forslag på en 4wd rundt 60-80 hk til max 150000 mottas med takk. helst med laster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Deere 1950! Liten, smidig og seig 3-syl motor. Det har kommet ut flere de siste dagene, også med laster. Hytta trenger heller ikke være så ille hvis du har sidemontert giring!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en L85 her og det er heller ingen dum traktor. Men tror de fleste ligger for høyt i pris for deg, særlig hvis du vil ha lesseapparat inkl. i prisen.

Har veldig trua på 1950! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cheetah_1
Låner denne litt jeg. Har kjøpt oss småbruk og trenger en gammel traktor som er laget for å tåle det meste. Blir brukt til å slå gresset, frakte noe tømmer(Ved) og måking av snø om vinteren osv. Har dere noen tips om en god traktor til salgs på vestlandet helst til maks 50000?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...