Guest Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 Skal bytte ut min massey 265 fra 85. Skulle gjerne hatt noen seriøse forslag om hva jeg skal kjøpe. Er ute etter noe i ca samme størrelse og gjerne en ganske lett en med tanke på låven her. Driver et lite sauebruk, og har ganske lettdrevet jord. men ikke så stort budsjett da... Seriøse forslag på en 4wd rundt 60-80 hk til max 150000 mottas med takk. helst med laster... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 Skal bytte ut min massey 265 fra 85. Skulle gjerne hatt noen seriøse forslag om hva jeg skal kjøpe. Er ute etter noe i ca samme størrelse og gjerne en ganske lett en med tanke på låven her. Driver et lite sauebruk, og har ganske lettdrevet jord. men ikke så stort budsjett da... Seriøse forslag på en 4wd rundt 60-80 hk til max 150000 mottas med takk. helst med laster... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henke_1 Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 John Deere 1950! Liten, smidig og seig 3-syl motor. Det har kommet ut flere de siste dagene, også med laster. Hytta trenger heller ikke være så ille hvis du har sidemontert giring! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oddi_1 Posted September 20, 2011 Share Posted September 20, 2011 Må sei meg enig med Henke her. Har en sånn sjøl, ein kjempe traktor som virkelig kan annbefales. Aldrig noe tull, går og går :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henke_1 Posted September 20, 2011 Share Posted September 20, 2011 Har en L85 her og det er heller ingen dum traktor. Men tror de fleste ligger for høyt i pris for deg, særlig hvis du vil ha lesseapparat inkl. i prisen. Har veldig trua på 1950! :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 http://www.finn.no/finn/b2b/agriculture/tractor/object?finnkode=30843200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cheetah_1 Posted September 29, 2011 Share Posted September 29, 2011 Låner denne litt jeg. Har kjøpt oss småbruk og trenger en gammel traktor som er laget for å tåle det meste. Blir brukt til å slå gresset, frakte noe tømmer(Ved) og måking av snø om vinteren osv. Har dere noen tips om en god traktor til salgs på vestlandet helst til maks 50000? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cheetah_1 Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Er denne john deere grei? http://www.finn.no/finn/b2b/agriculture/tractor/object?finnkode=30957737 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.