Gå til innhold

Ny Utgave av Valtra T


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest valtra_1
Villedende priser har vel alle, men ser og at valtraen er høg på pris. Kommer to nye girkasser, og det siste jeg har hørt kan den trinnløse leveres før jul, den andre kansje litt før.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da jeg skiftet traktor sist, så fikk jeg som vanlig tilbud fra forskjellige leverandører.

Valtra kom med et pristilbud på T190, som lå høyere enn både JD og MF med trinnløstransmisjon.

Skreddersømmen var jo til å bli helt svett av.

Men sjøl om jeg prøvde å spesifisere Valtraèn

lik JD 7530 så ble den dyrere. Det mest komiske

med hele greia, var at de bød mest for innbyttetraktoren, da det ville være flott å vise

frem at de fikk solgt en valtra til en JD kunde.

Dette sa faktisk selgeren. Patetisk.

Jeg fikk bli med og prøve en T190 ute hos kunde

og da kom det virkelige sjokket. Jeg kunne knapt

tro at det kunne lages en så gammeldags og ukomfortabel maskin, Jøye meg, valget ble enkelt.

Da selgeren spurte meg etterpå hvorfor jeg ikke ville gå for Valtra, sa jeg at jeg var kurert for

\&quot\;Finsk Zetor\&quot\;. jeg understreker at traktoren jeg

prøvde var en 2006 mod.

Mvh Kåre L.

 

Mvh Kåre L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonym

Kåre Sigurd Langseth:

Må få skryte av innlegget ditt!!

Godt å se andre som er enige i at valtra er noen gammeldagse maskiner. Samtidig er de ekstremt høyt priset. Servicen er bra, men skal service gå fremfor alt da? Vet om en jd mann som byttet inn 4jd nå mot valtra pga dårlig service fra felleskjøp. Han sa til meg at han måtte desverre gå ned \&quot\;ett par hakk\&quot\; på komfort for å få bedre service. Synd det er slik menmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...