Guest Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Kommer en styla utgave av valtra T,Se den på www.valtrarevolution.fi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AS_1 Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Kommer en styla utgave av valtra T,Se den på www.valtrarevolution.fi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest valtra_1 Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Skal bare lages 50 av den for det finske markedet. Har litt lyst på en, men venter på den nye girkassa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest valtra_1 Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Villedende priser har vel alle, men ser og at valtraen er høg på pris. Kommer to nye girkasser, og det siste jeg har hørt kan den trinnløse leveres før jul, den andre kansje litt før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest K.L._1 Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Hei! Da jeg skiftet traktor sist, så fikk jeg som vanlig tilbud fra forskjellige leverandører. Valtra kom med et pristilbud på T190, som lå høyere enn både JD og MF med trinnløstransmisjon. Skreddersømmen var jo til å bli helt svett av. Men sjøl om jeg prøvde å spesifisere Valtraèn lik JD 7530 så ble den dyrere. Det mest komiske med hele greia, var at de bød mest for innbyttetraktoren, da det ville være flott å vise frem at de fikk solgt en valtra til en JD kunde. Dette sa faktisk selgeren. Patetisk. Jeg fikk bli med og prøve en T190 ute hos kunde og da kom det virkelige sjokket. Jeg kunne knapt tro at det kunne lages en så gammeldags og ukomfortabel maskin, Jøye meg, valget ble enkelt. Da selgeren spurte meg etterpå hvorfor jeg ikke ville gå for Valtra, sa jeg at jeg var kurert for \"\;Finsk Zetor\"\;. jeg understreker at traktoren jeg prøvde var en 2006 mod. Mvh Kåre L. Mvh Kåre L. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Kåre Sigurd Langseth: Må få skryte av innlegget ditt!! Godt å se andre som er enige i at valtra er noen gammeldagse maskiner. Samtidig er de ekstremt høyt priset. Servicen er bra, men skal service gå fremfor alt da? Vet om en jd mann som byttet inn 4jd nå mot valtra pga dårlig service fra felleskjøp. Han sa til meg at han måtte desverre gå ned \"\;ett par hakk\"\; på komfort for å få bedre service. Synd det er slik menmen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Jaja, valtra er ikke så dårlig som dere ska ha det te da!! mange traktorer som er dårligere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.