Guest Anonym Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Hei Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en ny\\brukt motor til traktoren min. Er en 79mod. Hva må jeg eventuelt ut med. Helst i Norge. Mvh en lettere fortvilt traktoreier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Hei Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en nybrukt motor til traktoren min. Er en 79mod. Hva må jeg eventuelt ut med. Helst i Norge. Mvh en lettere fortvilt traktoreier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest km_1 Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Prøv traktor og maskin deler sør AS. (traktordeler.no), eller torp maskin.Det er og ein i kvinnherad i hordaland som hogger gamle ford modellar.Skal prøve å finna ut ka han hete. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest km_1 Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Det var husnes i hordaland han eg snakka om var frå.Han har garantert det du er på jakt etter. Han heter Svein Nordal og har tlf 53471490 eller 91834068. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 Takker for kjape svar. Skal ta en ringerunde imorgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Oddbjørn_1 Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 Ford har i mange år slitt med at det ruster høl i motorblokkene. Derfor vil jeg fraråde deg å kjøpe en brukt motor. Hvis du mener å ha traktoren i mange år ennå så få tak i en komplett motor eller en shortblokk fra AK, Torp Maskin eller Heen Landbruksverksted. De er ikke så dyre, vet om en som byttet blokka og ettermonterte turbo på en ford 6610, og det ble 30% dyrere enn å kjøpe en komplett turbomotor til en 7610....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.