Gå til innhold

Brukererfaring/kjøpsråd Valtra T190


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til denne typen? Kom inn på Finn i dag. 2003.mod m/3500t på telleren. pris 365000,-. Godt kjøp eller er 8950 bedre?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1
Har mager erfaring med ny Valtra, så jeg skal ikke gi meg inn på bruksegenskaper - men det høres ut som en forholdsvis grei pris, mye trekk-kraft for ikke alt for mye penger...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1
Mye traktor for pengene. Er sansynligvis en importert traktor, men har ikke noen betydning for de er likt spesifisert som de norske. T190 har samme motor og driverk som 8950. T serien har 20cm lenger hjulavstand og bedre hydraulikk en 8000 serien. Har kjørt T serie i 5år og er godt fornøyd med den. Er ikke samme komfort som JD og Fendt, men er sprek og solid.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T190 er nok litt mer drivstoff gjerrig enn 8950, men så er da 8950`n mulig hakket vassere.......

Hørte om en som hadde 8950 og han sa at det spilte ingen rolle hvor mye diesel den brukte, når det gikk så godt som det gjorde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne_1

Denne traktoren har ligget ute på finn i en lengre periode. Tror ikke prisen er noe å si på, og denne modellen er solid og sterk etter det jeg har erfart. Det jeg undrer meg over er hvorfor den ikke er solgt tidligere, siden prisen er så gunstig, men det kan jo være bare tifeldigheter.

Lykke til med eventuelt traktorkjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...