Guest Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 hvor får jeg tak i lys som skal være i innfelinga utvendig på taket t mf 6400 serien? noen så vet hvilke lys det skal hver?:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest h.m_1 Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 hvor får jeg tak i lys som skal være i innfelinga utvendig på taket t mf 6400 serien? noen så vet hvilke lys det skal hver?:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jo_1 Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Er usikker på kor du meina,men forran er det vel innfelt 4 stk hjå deg(standard),så da blir det vel innfellingane bak,ytterst du meiner? I amerika så er det montert høytsittende blinklys i den innfellinga,og det er ein som har MF 6400 serie her,som har montert disse blinklysa,med parklys attåt. Vart skjikkele fint. Eiksenteret som skaffet dei. Økonomideler har ikkje dessa nei. Men veit nå ikkje om det var dessa du meinte da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest h.m_1 Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 ja d va dei to bak, ytterst eg meinte,bruke an dei t parklys seie du, bler di levert kvide då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jo_1 Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Det er vanleg oransje blinklys ja,med 21 watt pære som blinkar isamen med blinklyset,og så er det ei 5 watt pære som lyser ihop med parklyset,som gjør at det lyser svakt oransje bakover. Er skjikkele fint altså,og så er han så lett å kjenne igjen ved mørkekjøring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest h.m_1 Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 d hørtes jo frekt ud :) hb d ligge ledninger klart bag der.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jo_1 Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Trur ikkje at det ligg ledningsnett der til dessa lysa. Ivertfall så var det Eik som koblet desse,og dem tredde (tror det var ein 7leder) ledning ned,og skrudde av kontakta for tilhengerlysa,og koblet seg på der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest h.m_1 Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 ok.takk for svar. eg får reise ud til eik å bestille....:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.