Gå til innhold

Vendegir


Gjest

Anbefalte innlegg

No ha det gått skit! Kjørt i vei framakslingen på Lamborghinin!( 50-100 store lappa)Har bestemt meg for å kjøp brukt traktor( JD ev. Case MXU, MX )Var å prøvekjørte MXU 135 50km. noe som var en positiv overaskelse. Selgeren fortalte da at vendegiret skiftet med gaffel og synkro. Da ble jeg noe skeptisk da jeg vet andre merker med samme system har problem med stor slitasje på vendegiret. Andre merker med hydraulisk vendevir har "livstidgaranti" på sine vendegir. Kom med gode råd, HASTER
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No ha det gått skit! Kjørt i vei framakslingen på Lamborghinin!( 50-100 store lappa)Har bestemt meg for å kjøp brukt traktor( JD ev. Case MXU, MX )Var å prøvekjørte MXU 135 50km. noe som var en positiv overaskelse. Selgeren fortalte da at vendegiret skiftet med gaffel og synkro. Da ble jeg noe skeptisk da jeg vet andre merker med samme system har problem med stor slitasje på vendegiret. Andre merker med hydraulisk vendevir har \&quot\;livstidgaranti\&quot\; på sine vendegir. Kom med gode råd, HASTER
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit egentle ikkje um vendegiret er noe problemområde på traktorane av nyere dato.

MF 6400 seri el 7400 seri har også skjikkeli vendegir,men det var vel ikkje eit alternativ for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1
Hvis du er ute etter traktor med lite problemer skal du prøve en valtra T130. Et av de beste vendegira og bra hydraulikk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...