Jump to content

Vendegir

Guest

Recommended Posts

No ha det gått skit! Kjørt i vei framakslingen på Lamborghinin!( 50-100 store lappa)Har bestemt meg for å kjøp brukt traktor( JD ev. Case MXU, MX )Var å prøvekjørte MXU 135 50km. noe som var en positiv overaskelse. Selgeren fortalte da at vendegiret skiftet med gaffel og synkro. Da ble jeg noe skeptisk da jeg vet andre merker med samme system har problem med stor slitasje på vendegiret. Andre merker med hydraulisk vendevir har "livstidgaranti" på sine vendegir. Kom med gode råd, HASTER

No ha det gått skit! Kjørt i vei framakslingen på Lamborghinin!( 50-100 store lappa)Har bestemt meg for å kjøp brukt traktor( JD ev. Case MXU, MX )Var å prøvekjørte MXU 135 50km. noe som var en positiv overaskelse. Selgeren fortalte da at vendegiret skiftet med gaffel og synkro. Da ble jeg noe skeptisk da jeg vet andre merker med samme system har problem med stor slitasje på vendegiret. Andre merker med hydraulisk vendevir har \&quot\;livstidgaranti\&quot\; på sine vendegir. Kom med gode råd, HASTER

Veit egentle ikkje um vendegiret er noe problemområde på traktorane av nyere dato.

MF 6400 seri el 7400 seri har også skjikkeli vendegir,men det var vel ikkje eit alternativ for deg?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...