Gå til innhold

Welger RP 12


Gjest

Anbefalte innlegg

Når det gjelder welger RP 12, så har eg vurdert å anskaffa meg ei slik, fordi den er lett og hendig å bruke på mindre grasareal også der som det er litt bakke.

Den har jo ikkje kutting og nettbinding, men det går nok bra, men kanskje at pickupen kunne vært litt breiare. Er det brukerar der ute av slike presser i dag som tykkjer denne modellen er eit bra alternativ?.

Denne modellen har ikkje smørbare lager på rullar etc, kun på hovedaksling, men går det an mon tru og lage det til slik at ein lett kan smørje både kjede og rullar på ein litt enklare måte frå sentralt plasserte grease nipplar, men er det nokon som har gjort dette før ?.

Er det enkelt å få tak i deler når ein trenger det, eller må ein vente lenge.

Er det nokon som veit kor ein kan finne evt, norsk instruksjonsbok og gjerne delebok. Kan ein finne dette på nettet, eller er det einkvan som gjerne kan kopiere slikt til meg , betaler gjerne for det.

Mvh.

Leiv Einar Aarhus.4244. Nesflaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje prøvd rp 12 , men har hatt ei rp 200 i 6 år . Kjørt ca 250 balger i året. Den har vore veldig driftssikker. Den har også nettbinding og kutting, som ein kan koble ut. Det første eg gjorde var å røske vekk tråd bindinga , det var mykkje surr. Der er også automatisk kjede smørning og sentral nipler for lager. Trur heller ikkje vekta er stor forskjel. Meir presse for pengene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...