Gå til innhold

Case cs110


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
kommer ingen varmluft i varmapparatet og motortemp kommer ikke opp på norm nivå.. er det termostat eller kan det ha sammenheng med toppaktningen..?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer ingen varmluft i varmapparatet og motortemp kommer ikke opp på norm nivå.. er det termostat eller kan det ha sammenheng med toppaktningen..?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Termostaten er nok årsaken til at motoren ikke oppnår full varme,og det påvirker jo varmeapparatets radiatortempratur.Den er jo både rimelig og lett å skifte,så prøv den.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan evt. være ei \&quot\;luftlomme\&quot\; i termostat/tempfølerområde,så kjølesystemet må luftes for og fungere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termostaten opnar når du legg den i vatn,og koker det ja. Det har eg gjort fleire ganger. La det koke eit minut el to så.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Bytt termostat! er ikke mange kr..

Det er mulig den er kilt seg i halv stilling, og hadde det vært på sommeren og tunge lass kunne traktor kokt.

Det var i gamle dager de kokte termostatene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjøna ikkje kæfår ein termostat ikkje skal opne ved ein viss temperatur i vatten nå lenger, men jor det før?

Forklar meg det. Mugle at det er noko som eg ikkje veit da men.

Det er da vasstempraturn som gjer at termostaten opnar,ikkje trykk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

det seier seg sjølv at termostaten opnar på temp og ikkje på trykk det er eit gammalt triks som blei mykje brukt på 1900 talet,at ein hadde termostaten oppi i panna med vaten og so varma opp og såg at termostaten opna,men i dag er termostatar so billige at ein som oftast skiftar og prøver på nytt her ville eg skifta termosta og dekket til radijator og køyrt motor varm og so passa på og etterfylle frostveske.

og då trur eg at problemet er løyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er klart at ein skiftar termostaten,koster vel mellom 100 å 200 kroner.

Var berre det at det vart påstått lenger nede her,at termostaten ikkje opnet seg i f.ex ein kjele kokende vatn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Dårlig termostat er ikke uvanlig,og de selges i bøtter og spann,slik at det er en enkel og billig reservedel.Ingen grunn til koketriks før skifting,men man kan sjekke hvilken tempratur som er stemplet inn i termostaten,og eventuellt få en som gir høyere arbeidstemp.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...