Guest Apple_farmer_1 Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Er det noen som vet om det finnes instruksjonsbøker til disse gamle sliterne å få tak i? Mente kanskje at Volvo hadde lagt ut gamle instruksjonsbøker som pdf, men klarte ikke å finne det i dag. Var også inne på sidene til Volvo BM-klubben i Norge uten at det var til særlig hjelp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Er det noen som vet om det finnes instruksjonsbøker til disse gamle sliterne å få tak i? Mente kanskje at Volvo hadde lagt ut gamle instruksjonsbøker som pdf, men klarte ikke å finne det i dag. Var også inne på sidene til Volvo BM-klubben i Norge uten at det var til særlig hjelp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Deerer_1 Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Jeg har.. Noe spesielt du lurte på? Vil ikke kvitte meg med boka, har traktoren ennå.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Du finner den helt sikkert under \"\;download\"\; om du registerer deg gratis her. http://www.maskinisten.net/index.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Apple_farmer_1 Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 Holder på å bytte girolje på den. Fant på Jarnhesten at det skulle være 42 liter på transmisjonen, men når jeg har fylt på 30 liter er det allerede oppe i hakket på peilepinnen, sp. er om det hakket viser minimumsnivå eller hva det er. Kan ikke skjønne at jeg kan ha på 12 liter til uten å komme høyt over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Apple_farmer_1 Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 Takk for gode svar. Jeg fikk etterhvert lastet ned verkstedhåndbok fra Maskinisten. Reservedelskatalogen med sprengskisser har jeg sjøl liggende original av. @Bebe: Ifølge verkstedhåndboka så har Busteren felles olje på girkasse og bakaksel. 35 liter, ikke 42 som det stod på Jarnhesten. Påfyllingsplugg foran hovedgirspak, to tappeplugger, en under girkasse og en under bakaksel, den under bakakselen er lavest. Olja var gulbeige så det var sikkert på tide å skifte.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 21, 2010 Share Posted October 21, 2010 Instruksjonsbok til Volvo BM 400 Buster kan lastes ned for kr 59,- på adresse http://filehill.com/file/2397 Svensk utgave. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.