Gå til innhold

Instruksjonsbok til Volvo BM 400 Buster


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det finnes instruksjonsbøker til disse gamle sliterne å få tak i? Mente kanskje at Volvo hadde lagt ut gamle instruksjonsbøker som pdf, men klarte ikke å finne det i dag. Var også inne på sidene til Volvo BM-klubben i Norge uten at det var til særlig hjelp.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apple_farmer_1
Er det noen som vet om det finnes instruksjonsbøker til disse gamle sliterne å få tak i? Mente kanskje at Volvo hadde lagt ut gamle instruksjonsbøker som pdf, men klarte ikke å finne det i dag. Var også inne på sidene til Volvo BM-klubben i Norge uten at det var til særlig hjelp.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apple_farmer_1
Holder på å bytte girolje på den. Fant på Jarnhesten at det skulle være 42 liter på transmisjonen, men når jeg har fylt på 30 liter er det allerede oppe i hakket på peilepinnen, sp. er om det hakket viser minimumsnivå eller hva det er. Kan ikke skjønne at jeg kan ha på 12 liter til uten å komme høyt over.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apple_farmer_1

Takk for gode svar. Jeg fikk etterhvert lastet ned verkstedhåndbok fra Maskinisten. Reservedelskatalogen med sprengskisser har jeg sjøl liggende original av.

 

@Bebe: Ifølge verkstedhåndboka så har Busteren felles olje på girkasse og bakaksel. 35 liter, ikke 42 som det stod på Jarnhesten. Påfyllingsplugg foran hovedgirspak, to tappeplugger, en under girkasse og en under bakaksel, den under bakakselen er lavest. Olja var gulbeige så det var sikkert på tide å skifte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...