Gå til innhold

Deutz 6507 C


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvis du vil ha fakta om traktoren kan du sjå her:

http://www.konedata.net/Traktorit/df6207.htm

 

6507 er ifra 07- og D-serien til Deutz. 07 er ein oppgradering av 06. Og 07 er igjen nesten ein DX. 06-serien hadde problem med at den hoppa ut av eine girserien. 6507 har ei anna girkassa, der eg meinar at den serien ikkje er der, så det problemet får du ikkje. Motoren er på 62hk står det. Men du må hugse på at det er Deutz hestar. Så du kan rekne rundt 70hk. Desse merkar du godt. Det står samme motor i 6006\' vår og her er det dreiemoment på alle turtal. Når eg driv med markarbeid, anten det er å pløve, horve eller andre ting som du ikkje treng kraftutaket til, så held eg meg under 1500 omdreiningar. Det held i massevis. Skal du bruke kraftutaket så må du ha litt turtall for å få 540 omdreiningar. Men du treng ikkje ha det. Når me rørar i møkahuset har Deutzen stått på rundt 1500 omdreiningar.

 

Hytta på 6507 er tett så du kan få litt varme om vinteren og. Hydraulikkpumpa er på 40 liter så det går fort og. Og hydraulikken på desse traktorane er sterke. Er ikkje noko eg ikkje har klart å lyft med Deutzen.

 

Når motoren har gått rundt 5000-7000 timar så må du slipe toppane på den. Det er fordi det ikkje er toppakning og det vil med tid å stunder sleppe ut eksos her. Det kostar cirka 10 000 å få gjort det. Men da held det 6000 timar til og traktoren vil bli lettare å starte om vinteren. Vinterstart er heller ikkje problem på desse, thermostart gjer at du får start når som helst og kvar som helst. Så lenge du har batteri vel å merke.

 

Ellers så er dette fine traktorar som kjem til å gå mangen timar hvis du vedlikeheld den. Så eg syns det er \&quot\;noe å satse på som en nr 2 traktor\&quot\;. Hvis det er meir du lurar på så berre spør her eller ring til Haugsveen &amp\; Fjeldstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg at det var ein 6507 til salgs på finn. Reknar med det er denne du har vurdert. Her fulgde det med kjettingar og når du får på framkjettingar og, da får du eit lite monster. Du kjem langt med bakkjettingar og, men framkjettingar gjer deg det lille ekstra. Men den traktoren såg fin ut og hadde ikkje gått meir enn 4000 og noko. Så eg syns du burde satse på denne. Og hvis det blir kjøp, så reis å kjøp to arbeidslampar som du monterar oppe på hytta framme, for det er kjekt å ha i tillegg til køyrelysa.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun eg som er ung nok til å interesere meg for Deutz og Deutz-Fahr. Alle andre \&quot\;gamlingar\&quot\; har for lengst funne seg andre merker som er billigare i innkjøp og som har eit bedre forhandlarnettverk. Men etter det eg har funne ut så er det ikkje mangen som har vore misfornøgde med Deutzane sine. Verken no eller for 30 år sidan. Til og med pappa syns Deutzen vår er god den dag idag. 33 år etter at den blei produsert, 28 år etter at han kjøpte den. Eg trur at grunnen til at folk vel andre merker når dei skal kvitte seg med Deutzen sin, er på grunn av innkjøpsprisen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shansen_1

Er verksted og delmarkedet eit problem om ein skal kjøpe seg ein slik brukt Deutz? Er tross alt viktig at ein ikkje står fast når ein behøver verkstadhjelp.

Har sett den på Finn.no og den ser fin ut. Ser sneden og lettkjørt ut. Girspak på sida og flatt golv i hytta.

Men eg veit ikkje enno, ikkje lett å snu ein gammal MF-mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verkstad kan vere eit problem. Det kjem ann på kvar du bur i landet. Det må du nesten finne ut sjøl. Deler er ingen problem å skaffe. Haugsveen &amp\; Fjeldstad har/skaffar alt. Dessutan så har du dei som har hovedbasen sin i Danmark og, Traktor og maskindeler Sør AS. Dei kan og skaffe det meste. Men Haugsveen &amp\; Fjeldstad, dei skaffar ALT du treng.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ung og liker ikke Deutz. Har ikke prøvd de med trinnløs, men den med mekanisk stor gir stang og hurtigir i armlene. Denne prøvde jeg hos min konkurent, en gammel mann oppe i 60 årene. Han hadde to Deutzer før han byttet til Fendt. Han kjørte da McHale pressa på den siste Deutzen, men den dro dårlig. Han tenkte han kunne prøve vår 6810 i stede, som hadde samme effekt i utgangs punktet. Den dro bedre. Dette er da noen år siden. Før var det nemmelig et lite forhandler nett nede her i Møre og Romsdal. Men det forsvant etter noen år. Aner ikke hvem som repaarer her nå...

 

Dette tenkte jeg skulle si Gisle, der har du jo en gammel entrepenør med Deutz som nå i stede kjører Fendt, mye pga forhandler nett. Deutz og Fendt har vel samme motorer? Fendt kjøper i alle fall motorer fra Deutz. Så han byttet vel ikke pga late hester, men han gikk opp noe i traktor størelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, no blei det liv her ja! Litt av det eg meinte var at eg er som unge folk flest. Meinar at det ein har sjøl er best. Og meinar at alt anna er drit. Det er ein epoke i livet ein må igjennom. Eg har prøvd ein del merker, men har ikkje fått prøvd dei i lengre løp, så eg kan ikkje sei so mykje om dei, anna enn at dei alle virka goe så lenge eg køyrde dei. Men igjen so syner dikka andre her at de ikkje klarar å halde tema. Noko ein heller ikkje skal gjera i ein diskusjon. Det er det som gjer det spennandes.

 

Og var det usakleg sagt? Kor mangen er det ikkje som seier \&quot\;skulle gjerne hatt den, men den blei for dyr\&quot\;. I BG når dei hadde lesartest av Deutz-Fahr så var det ein som sa det. Han gjekk over til Case. Dei som vel Fendt vel Fendt fordi det er Fendt. Dei går for kvalitet og rykte.

 

Og ja, det var min Deutz som var i traktor for lenge sia. Den har fått seg ein oppshining no med vask, polering og litt ekstrautstyr. Bladet traktor har eg forsovidt sagt opp og gått over til Traktor Power. Syns det er bedre. Så kan dei neste komma og halshogga meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1

Er imponert av reklamen din Gisle, mange som får lyst på Deutz når de må på økonomideler for å få service, hehe. Deutz er vel ikke noe dårligere en andre merker, men med så rotete opplegg de har hatt er det få som kan tenke seg å kjøpe dem.

 

Tror Gunda får en bra traktor om han velger den, trenger ikke være ny for å kjøre 100 timer i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So rotete opplegg dei har HATT? Vil no heller sei so rotete opplegg dei HAR. Forhandlarnettverket til DF er absolutt ingenting å skryte at. Det er HFL, dei er vel nermast dei einaste som kan yrket sitt. Ringde til ein DF forhandlar og skulle hatt ei jakka. Da lurde han på om det ikkje var nokon forhandlarar nermare. Dårleg service vil no eg sei. Og økonomideler er ikkje dei ein reiser til for å få deler til DF, dei har filter, men der stoppar det og. Så eg er heilt einig i at DF har eit elendigt forhandlarnettverk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1
Og likevel anbefaler du DF. Var litt det samme med Fendt før de kom inn i eik, få som kjøpte de og. Er de ingen eller dårlig service så får du ikke kunder. Er slik med bruktimporterte traktorer og, står sist i køen og har liten rett til å klage.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fikk vel ett dårlig rykte Deutz etter att det ble levert mange bruktimporte med mange feil.

En kompis av meg har en ganske ny en og han sier den er meget bra. kunne tenkt meg deutz selv jeg, er ikke så langt til forhandler, men han sier han er usikker på om han skal fortsette og da er det uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det høyrest sikkert litt sjølmotsigande når eg seier at det er dårleg forhandlarnettverk. Men det er lite feil på desse traktorane no. Og denne 6507\' som det EIGENTLEG var prat om er det ihvertfall lite feil på. Desse berre går og går, slik som MF 135.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna Deutz 6507 c,som det er \&quot\;prat\&quot\; om her,ser ut som den har vært innbytta på eit Eiksenter ein gang i tiden. For det er vel den som er på \&quot\;finn\&quot\; nå?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tilbake til utgangspunktet. det som ikke er så veldig bra på denne traktoren er bremsene, da en simmerring har det med å ryke slik at det kommmer olje på bremsene og de mister mye av effekten. dette er bedre på modellene fra 7207 og oppover ellers er det en kjempe traktor med masse krefter og meget lavt dieselforbruk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...