Gå til innhold

zetor 7245/6245


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg har en zetor 7245 den går i 25 Km/t så snakket jeg med en som hadde 6245 den går 30km/t orginalt, ka er det som er forsjel stør drev eller dekka er no det samme så
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en zetor 7245 den går i 25 Km/t så snakket jeg med en som hadde 6245 den går 30km/t orginalt, ka er det som er forsjel stør drev eller dekka er no det samme så
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis forskjellig gearkasse. noen har 3.gear fremover, men du har antageligvis 2. framover og 3. bakover. Litt forskjell på drevinga i de kassene mener jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis jeg setter på 16.9-34 bak å har enda samme dekka fram som er 380/70-24, bli det stor tull me 4wd da ?står på 16.9-30 bak no

øker farten my ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har 16,9-14-30 bak skal du egenlig ha 320-70-24 foran. Har du stort forspinn med den dimensjonen du har foran nå? Du øker hastigheten med ca sju-åtte km med å sette på 34\&quot\; istedet for 30\&quot\;.

Så egentlig har du framdekk nå som passer til 34\&quot\; bakdekk.Men skal du ha 34\&quot\;bak må du ha andre felger også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest JD4EVER_1

Nok et eksempel på hvorfor man ikke skal ha en Zetor. Våkn opp! \&quot\;Zetor\&quot\; er selvfølgelig en smakssak, men når det er bedre å kjøre Belarus så skjønner alle at det å ha en Zetor er det samme som å være gammel og sta!

Kjøp noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 7245_1

belarus sjer svak å plinglete ut å derfor selger dem dårlig. jeg vil ha 7245 for dem sjer robust å er sterke traktorer,

en gang zetor alti zetor så det så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hallo...

Trenger litt hjelp på jobben har vi er Zetor 7245 med laster. Lager ved om sommern og måker snø på vintern. Det er ingen som har boka til en sånn en som dere kan få kopiert opp eller sendt på mail. Fulgte ikke med da vi kjøpte den forgje eier rota den bort. PS: er bare 15 år så er glad hvis noe ville hjulpet meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...