Gå til innhold

brukt traktor


Gjest

Anbefalte innlegg

kjøpte for ca 3 månder siden en 98 modell traktor hos forhandler.Fikk 2 måneder brukt garanti, nåetter 3 så dukker det opp diverse feil.Verst er et havari i forbindelse med kraftuttak innkobblinga.Har nå skrudd sund halve traktorenselv.Firmaet beklagerat garantien er utgått.Tengte kanskje de kunne bidra med deler mennei.Har mann ingen retigheter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ovall_1
kjøpte for ca 3 månder siden en 98 modell traktor hos forhandler.Fikk 2 måneder brukt garanti, nåetter 3 så dukker det opp diverse feil.Verst er et havari i forbindelse med kraftuttak innkobblinga.Har nå skrudd sund halve traktorenselv.Firmaet beklagerat garantien er utgått.Tengte kanskje de kunne bidra med deler mennei.Har mann ingen retigheter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde prøvd og krangle mer. har man ikke kjøps lov? Husker ikke helt regelen. Er det en stor forhandler? som selger masse, burde de rydde opp.

Eller var det en sliten traktor som du fikk billig? er det tilstandsrapport?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det skal være en kjøpslov her ja..men husker ikke helt regelen jeg heller...

Men sjekk linken: http://www.lovdata.no/cgi-wift/wiftldles?doc=/usr/www/lovdata/all/nl-19880513-027.html&amp\;emne=kj%d8pslov*&amp\;&amp\; og se om du bli noe klokere av det...man kan jo tyde lover till man bli blå. Evt hør med en advokat hva han mener... Hvis forhandleren er seriøs, så burde han nok ha hjulpet deg med deler, evt fått kjøpt deler til innkjøpspris. Jeg importerte min 6170 (blir vel halshuggd av alle som er imot importtraktorer nå men :P ) fra sverige, og fikk ingen garanti. men da hjernen streiket, fikk jeg ny hjerne av de, hvis jeg tok reparasjonen. håper du finner ut noe av linken til lovdataene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...