Gå til innhold

baklys til veterantraktor


Gjest

Anbefalte innlegg

hei pusser opp en mf 135 ifra 1967. prøve å få den fin å en ting jeg lurer på er hva slags baklys som passer? den har runde bak skjærmer

 

de gamle er helt på tryne da det er no plastikk dritt ifra midten på 80 tallet

 

har funnet en type runde m hvitt lys framover og rødt bakover,de ser riktige ut med tanke på tidsalder.men det burde vel vere med blinklys å?

 

noen her med link/bilde forslag så blir jeg glad,har snakket med et par andre traktor opppussere å det er ingen gode svar å få

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

hei pusser opp en mf 135 ifra 1967. prøve å få den fin å en ting jeg lurer på er hva slags baklys som passer? den har runde bak skjærmer

 

de gamle er helt på tryne da det er no plastikk dritt ifra midten på 80 tallet

 

har funnet en type runde m hvitt lys framover og rødt bakover,de ser riktige ut med tanke på tidsalder.men det burde vel vere med blinklys å?

 

noen her med link/bilde forslag så blir jeg glad,har snakket med et par andre traktor opppussere å det er ingen gode svar å få

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1
Det var ikke blinklys på den originalt. Mange traktorer gikk uregistrerte, eller med grønne skilt med hvite bokstaver. Jeg tror det var i 1972 at det ble registreringsplikt. Og da ble det ettermontert blinklys og speil på traktorene. Ofte ble det påsatt fleksible gummilabber med park- og blinklys i, og et lite mopedspeil. Hvis det står en veterantraktor til salgs så står det ofte 1972 som årsmodell selv om traktoren er eldre, for da ble den 1. gangs registrert.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NH_5070_1
Hei. Eg har ein gammel porche 56mod og der er det montert noen hella lykter som heiter 2SB 003 018-031, Ttor du kommer inn i hella katalogen viss du kopierer delenr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...