Guest Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 hei pusser opp en mf 135 ifra 1967. prøve å få den fin å en ting jeg lurer på er hva slags baklys som passer? den har runde bak skjærmer de gamle er helt på tryne da det er no plastikk dritt ifra midten på 80 tallet har funnet en type runde m hvitt lys framover og rødt bakover,de ser riktige ut med tanke på tidsalder.men det burde vel vere med blinklys å? noen her med link/bilde forslag så blir jeg glad,har snakket med et par andre traktor opppussere å det er ingen gode svar å få Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 hei pusser opp en mf 135 ifra 1967. prøve å få den fin å en ting jeg lurer på er hva slags baklys som passer? den har runde bak skjærmer de gamle er helt på tryne da det er no plastikk dritt ifra midten på 80 tallet har funnet en type runde m hvitt lys framover og rødt bakover,de ser riktige ut med tanke på tidsalder.men det burde vel vere med blinklys å? noen her med link/bilde forslag så blir jeg glad,har snakket med et par andre traktor opppussere å det er ingen gode svar å få Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Prøvd google? Endel bilder her iallefall: http://www.google.no/search?q=mf+135+1967&\;hl=no&\;prmd=imvns&\;tbm=isch&\;tbo=u&\;source=univ&\;sa=X&\;ei=dCtwT-f4C8eE4gTA4KDAAg&\;ved=0CEkQsAQ&\;biw=1404&\;bih=823 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Oddbjørn_1 Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Det var ikke blinklys på den originalt. Mange traktorer gikk uregistrerte, eller med grønne skilt med hvite bokstaver. Jeg tror det var i 1972 at det ble registreringsplikt. Og da ble det ettermontert blinklys og speil på traktorene. Ofte ble det påsatt fleksible gummilabber med park- og blinklys i, og et lite mopedspeil. Hvis det står en veterantraktor til salgs så står det ofte 1972 som årsmodell selv om traktoren er eldre, for da ble den 1. gangs registrert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NH_5070_1 Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Hei. Eg har ein gammel porche 56mod og der er det montert noen hella lykter som heiter 2SB 003 018-031, Ttor du kommer inn i hella katalogen viss du kopierer delenr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.