Gå til innhold

lamborghini


Gjest

Anbefalte innlegg

har en lamborghini 1060 2000 mod. for 2 år siden var den på verksted for og bytte clutch, den ble delt ved geerkassa. Nå er det oljelekasjer fra gerkassa. Når jeg skulle se nærmere etter,tok av hjulet og dieseltanken var samtlige skruer løse og 4 stk skruer var brekt under hytta på traktoren. HVEM har ansvaret.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en lamborghini 1060 2000 mod. for 2 år siden var den på verksted for og bytte clutch, den ble delt ved geerkassa. Nå er det oljelekasjer fra gerkassa. Når jeg skulle se nærmere etter,tok av hjulet og dieseltanken var samtlige skruer løse og 4 stk skruer var brekt under hytta på traktoren. HVEM har ansvaret.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ove_Bonde_1
Blei traktoren delt ved gearkassa for og bytte clutch har dei skrud meir enn nokk for og bytte clutch må ei dele traktoren mellom motor og clutch hus,har dei bytta den hydrauliske cluthen har dei delt grarkassa,er bolter her knekt og lause kan eg tenkje meg at boltar har blitt lause over tid og det er kansje ikkje lett og reklamere 2 år etter reprasjon burde kansje vore brukt lokteit på bolter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...