Gå til innhold

kverneland sprederive


Gjest

Anbefalte innlegg

hei.

Kverneland sprederive (TA 8076) vilke erfaring har dokke rundt desse, holdbarhet, arbeid den gjør å bruker vennlighet. fikk pris på TA 8076 å den var merkbart billigere en claas å khun. men får kanskje det man betaler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har nettopp kjøpt ei sånn rive,så håper den er grei nok.. Valgte Kverneland grunnet pris. Har kjørt 8046 i noen år,den har i alle fall gjort jobben sin.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sjølv ei Kuhn GF7902, vurderte sjølv ei kverneland men den blei for høg I sammenpakka stilling. gikk derfor ikkje inn I redskaphuset og det blei for dumt og ha den ute når det er plass inne. er voldsomt godt fornøyd med Kuhn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

kor høg er kverneland 8076 i transport.

vi skal kjøre etter 3,20m slåmaskin er det noko vi burde passe på da. ser kuhn har 2 på 7,80 trur eg, men ei med 8 rotorer å ei med 6. kva som funka best. å korleis er kuhn i pris kontra kverneland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eg har har 8 rotorer, koster 10 mer en den med 6. eg er fornøyd med jobben den gjer, om det er mykje bedre veit eg ikkje. Kuhn har 2 ledd på armen på kvar side medan kverneland og pøttinger kun har 1 ledd need på kvar arm. og dermed better dei kun opp, og ikkje ned i gjenn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det er slik at mann kan låse hjula,slik at riva går på skrå bak traktoren. Og vil da kaste mindre ut i kanten. Jeg har ikke brukt denne funksjonen på riva jeg har hatt,har bare justert litt på turtalet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...